    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głosuj na PO!
    Date: Wed, 14 Jun 2023 16:31:10 +0200

    W dniu 14.06.2023 o 15:12, Andrzej B. pisze:

    > W kwestii sądów mój pogląd jest taki, że sędziowie muszą reprezentować
    > aktualny rząd.
    > Każdy aktualny rząd.

    Właśnie po to, aby zapobiec takiej absurdalnej i patologicznej sytuacji,
    wymyślono trójpodział władzy.

    > To rząd jest ich pracodawcą i od rządu musi zależeć kto może być sędzią a kto nim
    nie będzie.

    Nie. Pracodawcą są obywatele. Rząd nie ma z czego im płacić.
    To znaczy może mieć, jak sobie wydrukuje kolorowe papierki bez pokrycia.
    Ale sędziowie, to (przeważnie) inteligentni ludzie i jak się zorientują,
    że te papierki są nic nie warte, to...

    > Jeśli sądownictwo jest kalekie to oznacza koniec dla rządzących, nie radzą sobie
    > z tym problemem.

    Jeśli sądownictwo jest kalekie, to w pierwszej kolejności winni są
    ustawodawcy, a w drugiej władza wykonawcza.
    Kulawe prawo, to kulawe sądownictwo...

    > Dlatego PO przegrało i teraz rządzi PIS bo sędziowie PO zaczęli
    > reprezentować nie rząd ale przestępcze kliki.

    Nie. Nie dlatego PO przegrało.

    > Sędziowie ci nadal tu funkcjonują.

    A część zastąpili Piotrowicze, Pawłowicze itd...

    > Tych ćwoków z PO zabiegających o karanie nas przez UE już dawno postawiłbym przed
    sądem.

    Te ćwoki, które łamią prawo i przez to UE karze nas zablokowaniem
    funduszy, już dawno powinni siedzieć.

    > To jest właśnie ta nieporadność PISu, która mnie wkurza.
    > Mają władzę i muszą umieć robić porządek z takimi ćwokami.

    Dla zwolenników totalitaryzmu i dyktatury, dyktatura i totalitaryzm są
    fajne, dopóki biorą w tym udział i ich to osobiście nie dotyka.

    > Nie radzą sobie z nimi,
    > to teraz mogą przegrać.

    I całe szczęście. Świat nie potrzebuje kolejnego państwa z szalonymi
    dyktatorami.

    > Jak przegrają to będzie to wielkie nieszczęście dla zwykłych obywateli i dla
    państwa,
    > bo powrotu dla PISu już długo nie będzie.

    I całe szczęście.
    Tak samo jak nie ma już powrotu do "starego" PO (ale z zupełnie innych
    powodów niż myślisz).

    > Dotknie ich syndrom Jezusa.

    Że what?

    > Aby wygrać, PIS musi naprawdę dobrze przygotować kampanię wyborczą.

    A da się jeszcze bardziej zepsuć prawo, obrzucić gównem opozycję, UE,
    homoseksualistów, kobiety..? Sfałszować wybory jak już będą pod ścianą?
    No jeżeli się da i ludziom będzie się to podobać, to wygrają.

    > Zatrudnić najlepszych naszych fachowców od mediów, nie tych od Rydzyka
    > i nie tych z zagranicy.

    Najlepsi fachowcy w pis od mediów, to najlepsi fachowcy od wyciągania
    śmieci ze śmietnika, rozrzucanie ich dookoła śmietnika i robienie z tego
    newsa "a bo PO". To najlepsi fachowcy od obrzucania kogoś gównem, bez
    względu na fakty, bo może się przyklei... to najlepsi fachowcy od
    fakenewsów i powielania kacapskiej narracji.

    https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    2GPXHYUfHbYdaC3bE9WGcWCfxnMpjAFMJaZfGrv9BS7MozVGMSSe
    zpip7jimNq3fBl

    Już mają najlepszych fachowców. Da się lepiej?

    > Mam dla nich nowy bez kosztowy system wyborczy, jak go nie wprowadzą to przegrają.

    Zapewne docenią każdy pomysł optymalizacji kosztów niszczenia
    przeciwników totalitaryzmu i dyktatury.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr