  • 1. Data: 2005-10-25 07:49:54
    Temat: Gdzie zgłosić wymianę dowodu osobistego
    Od: "funboy" <m...@i...pl>

    Witam,
    wymieniam dowód osobisty. Wiem, że powinienem to zgłosić w swoim banku i
    urzędzie skarbowym. Gdzieś jeszcze?

    W TFI, OFE, pracodawcy ???

    Dzięki

    Odpowiadając usuń "mock_"
    *************************************

  • 2. Data: 2005-10-25 09:22:50
    Temat: Re: Gdzie zgłosić wymianę dowodu osobistego
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Użytkownik "funboy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > wymieniam dowód osobisty. Wiem, że powinienem to zgłosić w swoim banku i
    > urzędzie skarbowym. Gdzieś jeszcze?
    >
    > W TFI, OFE, pracodawcy ???

    OFE co roku (przynajmniej moje) wysyła formularz zmiany danych. I wtedy
    możesz zmienic
    Musisz zgłosić pracodawcy - tenże wystawi ZUSZIUA i prześle zmianę do ZUSu

    pl