  • 1. Data: 2005-10-25 07:34:56
    Temat: Zameldowanie
    Od: "Jan Kowalski" <y...@t...pl>

    Moja zona i dzieci są zameldowane w domu o nieuregulowanym stosunku
    własności. Ja jestem zameldowany w mieszkaniu ktore bedzie sprzedane. UM
    powidzial mi ze nie moge sie zameldowac u zony. Czy to znaczy ze nie moge
    mieszkac z zona( obowiazek meldunkowy)?

  • 2. Data: 2005-10-25 11:56:22
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jan Kowalski" <y...@t...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > sprzedane. UM powidzial mi ze nie moge sie zameldowac u zony. Czy to
    > znaczy ze nie moge mieszkac z zona( obowiazek meldunkowy)?

    A mieszkasz z żoną?

  • 3. Data: 2005-10-25 17:11:42
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Mozesz sie wymeldowac jak mieszkanie idzie na sprzedaz.
    Bedziesz mial brak miejsca stalego pobytu.
    Jak cie własciciel mieszkania zony nie bedzie chcial zameldowac to pewnie
    nic nie poradzi ze tam mieszkasz , z nakazem czy bez.

  • 4. Data: 2005-10-25 19:31:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Można w tym domu mieszkać? jeśli tak, to po prostu składasz na
    dziennik wniosek meldunkowy i oczekujesz na decyzję odmowną z podstawą
    prawną.