  • 1. Data: 2005-10-25 07:10:11
    Temat: zgubiony dokument
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    Witam

    nie wiem czy pisze na odpowiednij grupie.. ale może ktoś wie..
    zgubiłem prawo jazdy .. czy w urzędzie zostanie mi wydany jakiś "świstek"
    upowaznaijący mnie do prowadzenia w dalszym ciągu pojazdów ?? jest mi to
    niezbędne w pracy a oczekiwanie około miesiaca na nowy dokument i brak w tym
    czasie możliwości prowadzenia samochodu dyskalifikuje mnie w pracy...

    z góry dzięki za wypowiedzi

  • 2. Data: 2005-10-25 19:32:54
    Temat: Re: zgubiony dokument
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pepe" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    brak w
    > tym czasie możliwości prowadzenia samochodu dyskalifikuje mnie w

    Nie możesz teoretycznie prowadzić pojazdów do czasu uzyskania nowego
    prawa jazdy. W praktyce jak trafisz na "normalnego" policjanta, to
    wystarczy zaświadczenie z Urzędu, ze czekasz na wtórnik. W sumie
    ryzykujesz w tym wypadku jedynie mandatem.