  • 1. Data: 2005-10-25 05:49:32
    Temat: Grzywna
    Od: ToMaLa <t...@g...pl>

    Witam
    Zostałem ukarany przez Sąd Rejonowy m.in karą grzywny w wysokości 75
    stawek dziennych,
    czyli 2250 zł + koszty sądowe 750 zł czyli okroągłe 3000 zł (!!).
    Mam pytanie, czy jest sens się odwoływać od tej kwoty ?
    Jakie są przewidziane prawem "zamienniki" w/w grzywny ? Oczywiście
    za wyjątkiem "odsiadki" 75 dni :)
    Dodam że mam dziecko i żone na utrzymaniu.
    Z góry dziękuję za wszystkie ew. sugestie i porady

    Tomala.
    GG# 3513999

  • 2. Data: 2005-10-25 07:19:01
    Temat: Re: Grzywna
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > czyli 2250 zł + koszty sądowe 750 zł czyli okroągłe 3000 zł (!!).
    [...]
    > Dodam że mam dziecko i żone na utrzymaniu.

    Hej ... a zanim doprowadziles do tej sprawy, to nie pomyslales o tym o
    czym napisales w w/w zdaniu ?

  • 3. Data: 2005-10-25 07:49:21
    Od: ToMaLa <t...@g...pl>

    Dnia 25-10-2005 o 09:19:01 KrzysiekPP <k...@S...op.pl> napisał:

    > [...]
    >
    > Hej ... a zanim doprowadziles do tej sprawy, to nie pomyslales o tym o
    > czym napisales w w/w zdaniu ?

    Po prostu sprawa miala miejsce zanim pojawila sie
    w moim zyciu zona i dziecko, takie to dziwne ?
    I czy ja pomylilem grupy i wyslalem posta na pl.soc.moralnosc.etyka...
    (gdyby taka istniala) ??
    "Zycie jest nowela" jak spiewal Rysiu R. ...
    Nie usprawiedliwiam sie ani nie szukam usprawiedliwienia a
    tym bardziej reprymendy z Twojej strony.

  • 4. Data: 2005-10-25 08:08:20
    Od: "Bastek" <b...@i...pl>

> [...]

    > za wyjątkiem "odsiadki" 75 dni :)
    > Dodam że mam dziecko i żone na utrzymaniu.
    > Z góry dziękuję za wszystkie ew. sugestie i porady

    Szfagier mial podobna sytuacje - byl na bezrobotnym i nie mial z czego
    zaplacic wiec napisal prosbe o odroczenie platnosci (jezeli chodzi o
    odwolanie sie od tej kwoty to nie wiem - mozna tez tak probowac).
    Odroczyli mu na jakis czas. Jak znowu zblizal sie termin zaplaty to znow
    napisal (dalej byl na bezrobotnym) i znow mu odroczyli. W tej chwili juz
    pracuje i chyba ma platnosc rozlozona na raty. W pismie proszacym o
    rozlozenie na raty wypisywal chyba ile jest w stanie miesiecznie placic.

    Pozdro
    Bastek