  • 71. Data: 2017-07-31 09:45:14
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 09:22, mastif pisze:

    > to mi wytłumacz co źle napisałem, wyraznie napisałem art 26 o
    > nieuczciwej konkurencji co jest wykroczeniem, a nie przestepstwem

    Pytanie: z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię skazano
    Odpowiedź: z art. 26 kw nieuczciwa konkurencja

    To znaczy, że skazano cię z art. 26 kodeksu wykroczeń, który mówi o
    nieuczciwej konkurencji.

    Ustaw gdzie zapisane są jakieś czyny zabronione jest mnóstwo, domyślny
    jest jednak kodeks wykroczeń. Jeśli zatem przychodzisz tutaj sępić
    darmową poradę, i piszesz, że zostałeś skazany z art. 26 kodeksu
    wykroczeń, by potem po zmarnowaniu czasu grupowiczów rzucać się, że
    chodziło ci o art. 26 Ustawy o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji, w
    dodatku wykazujesz niezrozumienie wielu elementarnych zagadnień, to nie
    dziw się, że cię traktuje jak niepiśmiennego tępaka.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2017-07-31 10:11:54
    Od: mastif <k...@g...com>

    Jak nie wiesz co odpisać i nie umiesz pomóc to nie odpisuj
    Dużo czytałem o Tobie i Ty masz dopiero problemy z osobowoscia ...:)))

  • 73. Data: 2017-07-31 10:21:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 10:11, mastif pisze:
    > Jak nie wiesz co odpisać i nie umiesz pomóc to nie odpisuj

    Ty nawet nie zauważasz, jak się z ciebie debila robi...

    > Dużo czytałem o Tobie i Ty masz dopiero problemy z osobowoscia ...:)))

    Każdy jakieś ma. Zauważyłem, że największe mają ci, którzy oceniają
    cudze osobowości.

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2017-07-31 11:07:06
    Od: mastif <k...@g...com>

    Idz zajmij się rybkami prawiczku :)

  • 75. Data: 2017-07-31 11:14:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 11:07, mastif pisze:
    > Idz zajmij się rybkami prawiczku :)

    Ciekawi mnie co ci doradził ten twój adwokat. Jaka linia obrony?

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2017-07-31 17:07:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 13:00, J.F. pisze:

    >Nie.
    >Widocznie to, co widział, było dla niego wystarczające do przypisania
    >mastfiemu winy.

    W uzasadnionych wypadach procedura tak chyba mowi, ale cos mi sie
    wydaje, ze tu sie pospieszyl.

    Robic mu sie nie chcialo, i na sad przerzucil :-)

    J.

  • 77. Data: 2017-07-31 17:11:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...
    W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:

    >Serio?
    >Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR

    Jesli byly uzyte, to nie mozna.
    A jesli nie byly ?
    Policjantowi sie nie chcialo ustalic ?

    J.

  • 78. Data: 2017-07-31 19:47:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 06:58, mastif pisze:
> [...]
    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    > Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?:)) BRAWO
    > :)))))
    >
    > Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa
    > wykroczenia:
    >
    > pomawianie w celu zaszkodzenia przedsiębiorcy oraz
    >
    > rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości w
    > celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim.

    A słyszałeś półgłówku o pozakodeksowych przepisach karnych? Według
    ciebie wykroczenia są tylko w kodeksie wykroczeń? Możesz mi powiedzieć
    skąd się biorą tacy idioci jak ty? Bo nie uwierzę, że tworzy ich matka
    natura. Ona nie jest aż tak okrutna.

    --
    Sonn

  • 79. Data: 2017-07-31 21:28:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 17:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...

    > Jesli byly uzyte, to nie mozna.
    > A jesli nie byly ?
    > Policjantowi sie nie chcialo ustalic ?

    Nie wiem. Nie liczę też na to że dowiem się tego od debila, który
    założył wątek (mastifa - człowieka o wyjątkowo trafnym nicku, tępy
    mułowaty pies) skazanego z art. 26 kodeksu wykroczeń.

    --
    Sonn

  • 80. Data: 2017-07-31 21:30:05
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 11:14, Liwiusz pisze:

    > Ciekawi mnie co ci doradził ten twój adwokat. Jaka linia obrony?

    Zapewne art. 31 par. 1 k.k. :)

    --
    Sonn