    Subject: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <597b4e11$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <olg0jl$ho9$2@node2.news.atman.pl>
    <597c0c54$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <olhd44$ujt$2@node1.news.atman.pl>
    <597c4284$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <olil2t$53r$1@node1.news.atman.pl>
    <597d603d$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <oljpco$76r$1@node1.news.atman.pl>
    <597dac46$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <olkc43$pdm$1@node1.news.atman.pl>
    <597dfb44$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <597e18cd$0$60074$b1db1813$ac437fc8@news.astraweb.com>
    <597eb90b$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 31 Jul 2017 19:47:42 +0200

    W dniu 2017-07-31 o 06:58, mastif pisze:
> [...]
    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    > Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?:)) BRAWO
    > :)))))
    >
    > Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa
    > wykroczenia:
    >
    > pomawianie w celu zaszkodzenia przedsiębiorcy oraz
    >
    > rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości w
    > celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim.

    A słyszałeś półgłówku o pozakodeksowych przepisach karnych? Według
    ciebie wykroczenia są tylko w kodeksie wykroczeń? Możesz mi powiedzieć
    skąd się biorą tacy idioci jak ty? Bo nie uwierzę, że tworzy ich matka
    natura. Ona nie jest aż tak okrutna.

    --
    Sonn