  • 61. Data: 2017-07-30 19:37:21
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-30 o 11:53, mastif pisze:

    > to na jakiej podstawie mi przyszedł nakazowy, to sie kupy nie trzyma

    A gdzie bałwanie ujawniono przestępstwo? Zapewne w okręgu sądu który
    wydał nakaz. Przestań już tu pisać bo kompromitujesz się coraz bardziej
    z każdym postem.

    --
    Sonn

  • 62. Data: 2017-07-31 06:58:51
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-30 o 19:35, Sonn pisze:
> [...]
    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    > Niniejszym zdobywasz tytuł grupowego debila roku. BRAWO!!!!

    Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?:)) BRAWO
    :)))))

    Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa
    wykroczenia:

    pomawianie w celu zaszkodzenia przedsiębiorcy oraz

    rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości w
    celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim.

  • 63. Data: 2017-07-31 07:01:08
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-30 o 19:37, Sonn pisze:

    > A gdzie bałwanie ujawniono przestępstwo? Zapewne w okręgu sądu który
    > wydał nakaz. Przestań już tu pisać bo kompromitujesz się coraz bardziej
    > z każdym postem.

    Sam jesteś bałwan parówo !!! to nie jest przestępstwo tylko wykroczenie
    tak poza tym.
    Jak ukradne pączka w zakopanym, a jestem ze szczecina to sad wlasciwy to
    zakopane bo tam zostało popełnione przestepstwo/wykroczenie

  • 64. Data: 2017-07-31 07:43:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 06:58, mastif pisze:

    chnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/
    k61/a11197/

    > Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?

    Nie. Za to ty nie rozumiesz prostych tekstów pisanych.

    > Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa
    > wykroczenia:

    Pytanie brzmiało: Z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń został skazany
    mastif.
    Ten tępak odpowiedział - z art. 26 kodeksu wykroczeń.
    A jak się mu pokazuje, że bredzi, to jeszcze pluje swoją tępotą.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2017-07-31 07:45:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 07:01, mastif pisze:

    > Sam jesteś bałwan parówo !!! to nie jest przestępstwo tylko wykroczenie
    > tak poza tym.

    Nikt nie pisał, że jest to przestępstwo.

    > Jak ukradne pączka w zakopanym,

    Zakopanem.

    > a jestem ze szczecina to sad wlasciwy to

    Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
    zauważył.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2017-07-31 08:17:05
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-31 o 07:45, Liwiusz pisze:

    > Nikt nie pisał, że jest to przestępstwo.

    jak nie

    "
    A gdzie bałwanie ujawniono przestępstwo? "

    > Zakopanem.

    > Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
    > zauważył.

    Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała

  • 67. Data: 2017-07-31 08:31:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 08:17, mastif pisze:

    > Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała

    O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2017-07-31 08:36:42
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-31 o 08:31, Liwiusz pisze:

    > O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?

    Nie o Tobie frajerze, bo nie masz nic mądrego do powiedzenia tylko się
    wymądrzasz
    Napisalem już, gdybym był winny to bym zapłacił te marne 200 zł, a nie
    jeżdził po adwokatach itd gdzie wydam duuzo wiecej

  • 69. Data: 2017-07-31 09:05:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 08:36, mastif pisze:

    > Nie o Tobie frajerze, bo nie masz nic mądrego do powiedzenia tylko się
    > wymądrzasz

    Jak na razie to ty się przed wszystkimi ośmieszasz.

    > Napisalem już, gdybym był winny to bym zapłacił te marne 200 zł, a nie
    > jeżdził po adwokatach itd gdzie wydam duuzo wiecej

    I bardzo dobrze. Nawet jak jesteś niewinny, to przyjemnie patrzeć, jak
    pieniądze przechodzą od głupiego do mądrego.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2017-07-31 09:22:19
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-31 o 09:05, Liwiusz pisze:

    > Jak na razie to ty się przed wszystkimi ośmieszasz.

    > I bardzo dobrze. Nawet jak jesteś niewinny, to przyjemnie patrzeć, jak
    > pieniądze przechodzą od głupiego do mądrego.

    to mi wytłumacz co źle napisałem, wyraznie napisałem art 26 o
    nieuczciwej konkurencji co jest wykroczeniem, a nie przestepstwem