  • 1. Data: 2017-07-24 13:07:56
    Temat: Kodeks pracy - dziecko do lat 4 i nadgodziny w czasie urlopu innego pracownika
    Od: p...@g...com

    Dzień dobry Szanowni Grupowicze,

    czy pracodawca ma prawo zmusić mnie do pracy w godzinach nadliczbowych jeśli jestem
    ojcem dwulatka? Powodem takiego stanu rzeczy stał się urlop drugiego pracownika. Nie
    ma go kto zastąpić.

    W umowie mam 1 etat czyli 160 godzin. Praca jest od poniedziałku do soboty.
    Czeka mnie cały miesiąc pracy tylko z niedzielami wolnymi.

    Pn-Pt 8godzin, sobota 4 godziny.

    Na jaką ustawę mogę się powołać?