  • 21. Data: 2019-10-03 19:28:52
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d962128$0$528$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.10.2019 o 17:52, J.F. pisze:
    >Nie.

    >Oo... Normalnie - popieprzyło mu się w wpisał zamiasty "umowa
    >kredytowa" to "lub czasopisma".

    Troche trudno to zrobic bez ryzyka i na masowa skale.
    Chyba ze jakis bardzo dyskretny blad, ktory sie wykorzysta w apelacji.

    A w USA wtedy klient bierze drugiego prawnika i skarzy swojego
    poprzedniego prawnika :-)

    >Sędziów trudniej bez przypału,

    Sedziow oczywiscie latwiej, bo kto bedzie wiedzial.
    Tak sprawe ocenia w swojej najlepszej wiedzy i sumieniu, i co mu
    zrobisz.
    Chyba, ze trafisz pechowo na tego jednego sprawiedliwego i sprawa sie
    rypnie :-)

    >no i jest apelacja.

    Ale to wiadomo - stawka rosnie :-)

    >Tego szeregowego;) Posłowie co by nie gadali nic frankowiczom nie
    >zrobią. Frankowicz to prawie synonim POkemona dla 45% części
    >wyborców.

    Aj tam - jak sie da, to sie zrobi, tylko frankowicz nie chce dac :-)

    A ja tam raczej mysle, ze banki powinny sie zlozyc, zeby powstal jakis
    fundusz stabilizacji bankow :-)
    Wtedy moga sobie przegrywac w sadach, juz bez spadku slupkow :-P

    J.

  • 22. Data: 2019-10-03 19:32:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 03.10.2019 o 18:03, J.F. pisze:

    >Strasznie późno;)

    Ogolnie tak ... ale widac nikt inny wczesniej na to nie wpadl :-)

    Bo np takie kancelariakredytywefrankach.pl
    to juz rok temu

    J.

  • 23. Data: 2019-10-03 19:34:58
    Temat: Re: Walka o frankowicza jest twarda. Poszliśmy na spotkanie w warszawskim kinie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 19:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > W  tym konkretnym przypadku nie więcej niż jeden tysiąc złotych, więc
    > państwo raczej dołoży niż zarobi.

    Za ciekawości - dlaczego 1000. No i czemu miałoby stracić. Po wyroku
    TSUE takie sprawy powinny być rozstrzygane na jednym posiedzeniu.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-10-03 19:38:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 19:28, J.F. pisze:

    > Troche trudno to zrobic bez ryzyka i na masowa skale.

    Dlaczego - skoro pisma będą hurtowe, to i błędy też.

    > Chyba ze jakis bardzo dyskretny blad, ktory sie wykorzysta w apelacji.

    O to jest myśl.

    > A w USA wtedy klient bierze drugiego prawnika i skarzy swojego
    > poprzedniego prawnika :-)

    Ale my nie jesteśmy w USA. Podejrzewam, że to tak jak z lekarzami.

    > Sedziow oczywiscie latwiej, bo kto bedzie wiedzial.

    Łatwie ogólnie, trudniej bez przypału. No bo skoro jest wyrok TSUE to w
    zasadzie powinno być z automatu.

    > Tak sprawe ocenia w swojej najlepszej wiedzy i sumieniu,

    E no. I prawa - zapomniałeś?

    > A ja tam raczej mysle, ze banki powinny sie zlozyc, zeby powstal jakis
    > fundusz stabilizacji bankow :-)
    > Wtedy moga sobie przegrywac w sadach, juz bez spadku slupkow :-P

    Od tego mamy głapińskiego. Ale on chyba innymi rzeczami się zajmuje.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2019-10-03 19:41:34
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 3 października 2019 19:32:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A ja tam raczej mysle, ze banki powinny sie zlozyc, zeby powstal jakis
    > fundusz stabilizacji bankow :-)
    > Wtedy moga sobie przegrywac w sadach, juz bez spadku slupkow :-P

    A fundusze do tego funduszu wezmą się z ... ?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 26. Data: 2019-10-03 21:27:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 19:34, Shrek pisze:
    > Za ciekawości - dlaczego 1000. No i czemu miałoby stracić. Po wyroku
    > TSUE takie sprawy powinny być rozstrzygane na jednym posiedzeniu.

    Myślisz że _kasta_ do tego dopuści? Przecież to jest kura znosząca złote
    jajka. Obliczono już potencjalne miliony zarobku z nowego rynku dla
    prawników. ;-)

  • 27. Data: 2019-10-03 21:49:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 21:27, z pisze:

    > Myślisz że _kasta_ do tego dopuści?

    Kasta? Ci z w whatsupa?

    Niezależnie od tego co miałeś na myśli, to jaki interes miałoby
    ministerstwo niesprawidliwości czy skonfliktowani z nim sędziowe, żeby
    przedłużać sprawy?

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-10-03 22:23:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 21:49, Shrek pisze:
    > Niezależnie od tego co miałeś na myśli, to jaki interes miałoby
    > ministerstwo niesprawidliwości czy skonfliktowani z nim sędziowe, żeby
    > przedłużać sprawy?

    Ich znajomi i rodzina są prawnikami. To oczywista oczywistość. To taki
    zamknięty krąg ;-)

  • 29. Data: 2019-10-03 22:41:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 22:23, z pisze:

    > Ich znajomi i rodzina są prawnikami. To oczywista oczywistość. To taki
    > zamknięty krąg ;-)

    Twierdzisz, że ministerstwo niesprawiedliwości zamierza wpływać na pracę
    i wyroki niezależnych sądów w imię korzysci uzyskanych przez ich
    krewnych? Grubo:)

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2019-10-03 22:44:55

    W dniu 2019-10-03 o 22:41, Shrek pisze:

    > Twierdzisz, że ministerstwo niesprawiedliwości zamierza wpływać na pracę
    > i wyroki niezależnych sądów w imię korzysci uzyskanych przez ich
    > krewnych? Grubo:)

    A to już nie jest POprawny politycznie POgląd? ;-)