  • 1. Data: 2019-10-03 18:22:15
    Temat: Śledczy podejrzewają, że warszawskie kozy zdechły bo piły wodę z Wisły
    Od: u2 <u...@o...pl>

    ano kozy są wytrzymałe, ale nie są niezniszczalne:)

    https://www.stefczyk.info/2019/10/02/sledczy-podejrz
    ewaja-ze-warszawskie-kozy-zdechly-bo-pily-wode-z-wis
    ly/

    W sprawie stada kóz, które wynajął warszawski ratusz, pojawiła się
    ciekawa informacja. Śledczy podejrzewają, że zwierzęta mogły paść bo
    piły wodę z Wisły.

    W niedzielę ekolodzy z organizacji SOS Animal Rescue znaleźli na jednej
    z wysp na Wiśle 12 martwych kóz. Należały do stada, które władze
    Warszawy wynajęły od hodowcy Rustama K. Miały wyjadać roślinność z
    brzegów Wisły, co miało pomóc nadbrzeżnym ptakom. Rustan nie interesował
    się jednak ich losem, zlecając opiekę nad stadem bezdomnemu, co
    doprowadziło do tego, że połowa z liczącego 60 sztuk stada zdechła a
    wiele z ocalałych zwierząt wymaga pomocy weterynaryjnej.

    Rustan K. usłyszał dzisiaj zarzuty znęcania się nad zwierzętami. Grozi
    mu za to do trzech lat więzienia. Mężczyzna nie przyznał się do winy i
    odmówił składania zeznań. Równocześnie rozpoczęło się śledztwo mające
    wyjaśnić przyczynę śmierci kóz, prowadzone przez kilka różnych
    jednostek, m.in. Powiatowego Inspektora Weterynarii czy lekarza Lasów
    Miejskich.

    Portal TVP Info ujawnił, że śledczy obalili już hipotezę jakoby kozy
    miały paść ofiarą zdziczałych bezdomnych psów, którą zaproponował sam
    hodowca w rozmowie z Gazetą Wyborczą. Na wyspie nie znaleziono żadnych
    śladów które by to potwierdzały.

    TVP Info dowiedziała się, że badający sprawę urzędnicy podejrzewają, że
    przyczyną śmierci mogła być woda z Wisły. Kozom nie dostarczano bowiem
    świeżej wody i musiały one pić bezpośrednio w rzece, co ich zdaniem
    mogło im zaszkodzić. To, czy ta hipoteza jest prawdziwa, potwierdzi
    dopiero toksykologia padłych zwierząt. Wkrótce też zapadnie decyzja o
    ewentualnej sekcji zwłok.

    Źródło: TVP Info Autor: WM

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-10-03 20:16:32
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-03 o 18:22, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-10-05 13:53:07
    Od: s...@g...com

    użytkownik u2 napisał:
    > ano kozy są wytrzymałe, ale nie są niezniszczalne:)

    To oczywiście pic na wodę z sugestią picia Trzaskowianki,
    problem w tym że owa wyspa z kozami znajduje się na południe od ujścia Trzaskowianki,
    mówiąc obrazowo zrzut ścieków jest bliżej morza,
    kozy zaś bliżej Krakowa, więc nie ma możliwości picia Trzaskowianki.

    Musi jaka grypa je dopadła, albo poniemiecka broń chemiczna.

  • 4. Data: 2019-10-05 14:59:49
    Temat: Re: Śledczy podejrzewają, że warszawskie kozy zdechły bo piły wodę z Wisły (Majchrowiankę a nie Trzaskowiankę)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    s...@g...com pisze:

> [...]
    > zaś bliżej Krakowa, więc nie ma możliwości picia Trzaskowianki.
    >
    > Musi jaka grypa je dopadła, albo poniemiecka broń chemiczna.

    A Trzaskowski to _udowodni_ przez wyborami Sejmowymi?
    Zresztą ta cała wrzuta wystarczy że przypomni o padniętych kozach.

    Po za tym samo "picie przez kozy wody z Wisły" jak się przekłada na
    odpowiedzialność karną właściciela i bezdomnego opiekuna?

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-10-05 15:18:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 14:59, A. Filip pisze:

    > A Trzaskowski to _udowodni_ przez wyborami Sejmowymi?
    > Zresztą ta cała wrzuta wystarczy że przypomni o padniętych kozach.

    A co ma udowadniać? Że kolektor jest na północ od Warszawy? Że wodę z
    Wisły należy uzdatnić przed spożyciem?

    idiociejesz przed wyborami. Nie napinaj się tak, bo widać ci się na mózg
    rzuca.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-10-05 15:22:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 13:53, s...@g...com pisze:
    > To oczywiście pic na wodę z sugestią picia Trzaskowianki

    chodzi ogólnie o zanieczyszczenie wód Wisły

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-10-05 15:58:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > chodzi ogólnie o zanieczyszczenie wód Wisły

    Czyli czy kozy miały/miały mieć inną wodę do picia niż ta z Wisły?

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2019-10-05 16:49:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 15:58, A. Filip pisze:

    > Czyli czy kozy miały/miały mieć inną wodę do picia niż ta z Wisły?

    widocznie nie miały, Czasko zapomniał o rurociągu na wyspę:)

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-10-05 20:21:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-05 o 15:22, u2 pisze:

    > chodzi ogólnie o zanieczyszczenie wód Wisły

    A w Twojej okolicy czyściejsze wody są, bo
    raczej jesteś daleko od ścieku?
    Czy miejscowa władza (jakiejkolwiek opcji politycznej) się zaniedbała?

  • 10. Data: 2019-10-05 20:25:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.10.2019 o 20:21, cef pisze:

    > A w Twojej okolicy czyściejsze wody są, bo
    > raczej jesteś daleko od ścieku?
    > Czy miejscowa władza (jakiejkolwiek opcji politycznej) się zaniedbała?

    ja piję bez obaw kranówkę, wiem, że PIS (państwowa inspekcja sanitarna)
    działa, pytałem się swojej siostry, która mieszka w Toronto, również bez
    obaw pije tam kranówkę

    btw kiedy mieszkałem w Warszafce piłem wyłącznie Mazowszankę, to było za
    czasów PRL, wiedziałem, że bez filtrowania wody z kranu pić nie należy

    --
    I love love