  • 1. Data: 2019-10-01 18:37:04
    Temat: Co robił jak go nie było?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Aktorka na pewno nie należy do fanów Radia Maryja i samego ojca Tadeusza
    Rydzyka, czemu daje wyraz zarówno na Facebooku, jak i angażując się w
    różne protesty. Ostatnio natknęła się na starą fotografię redemptorysty.
    Pod zdjęciem znalazły się bardzo dziwne mocne oskarżenia pod adresem
    duchownego. "W 1986 roku Tadeusz Rydzyk dostaje z kontrolowanego przez
    SB biura paszportowego paszport i bez zgody zakonu wyjeżdża do
    Niemiec.Pobyt za granicą to tajemnicza karta jego życiorysu. Nie wiadomo
    dokładnie, co tam robił. Pojawiał się i znikał.
    Po ojcu powinien nazywać się Kardaszewski. Ale nie nosi nazwiska po
    ojcu. Ma je po człowieku, który zmarł na wiele lat przed jego
    narodzeniem. Jako nieślubne dziecko, dostał nazwisko po mężu
    matki...ŻADEN kościół na zachodzie ani żadna parafia nie potwierdziła
    wyświęcenia tego pana na księdza... a wrócił jako ojciec... CUD?" - tak
    brzmi treść wpisu udostępnionego przez nią.
    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/janda-odkopala
    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-10-01 20:23:18
    Temat: Re: Co robił jak go nie było?
    Od: z <...@...pl>

    Sama na pomysł takiego postu wpadłaś? Czy masz jakieś dorywcze zlecenie.
    Ty normalnie piszesz bardziej bez sensu i bardziej ze swojego życia.
    Ktoś się pod Ciebie podszywa? ;-)

  • 3. Data: 2019-10-01 20:28:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 20:23:18 +0200, z napisał(a):

    > Sama na pomysł takiego postu wpadłaś? Czy masz jakieś dorywcze zlecenie.
    > Ty normalnie piszesz bardziej bez sensu i bardziej ze swojego życia.
    > Ktoś się pod Ciebie podszywa? ;-)

    Zerżnęła z tego czy czegos podobnego:
    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/janda-odkopala
    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html
    I nie raczyła podać źródła. Ale rozumu pozwalającego na samodzielną myśl
    to się po niej nie spodziewaj :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-10-01 22:50:28
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 20:23, z pisze:
    > Sama na pomysł takiego postu wpadłaś? Czy masz jakieś dorywcze zlecenie.
    > Ty normalnie piszesz bardziej bez sensu i bardziej ze swojego życia.
    > Ktoś się pod Ciebie podszywa? ;-)

    Nie mam przyjemności ciągle usuwać tego twojego "z"
    Naucz się wstawiania sygnaturek.
    Jeśli chodzi o powyższe to podałam linka, więc o co chodzi?

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-10-01 22:52:29
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html
    > I nie raczyła podać źródła. Ale rozumu pozwalającego na samodzielną myśl

    Podałam cymbale źródło, tylko Ty nie umiesz czytać.

  • 6. Data: 2019-10-01 23:24:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.10.2019 o 20:28, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html
    > I nie raczyła podać źródła. Ale rozumu pozwalającego na samodzielną myśl

    :)))))))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-10-01 23:32:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.10.2019 o 18:37, Animka pisze:
    > Po ojcu powinien nazywać się Kardaszewski. Ale nie nosi nazwiska po
    > ojcu. Ma je po człowieku, który zmarł na wiele lat przed jego narodzeniem.

    ale ale nazwiska kończące się na -szewski to są żydoskie nazwiska, może
    dlatego jcek tak zareagował i broni swojego wroga, który de facto jest
    jego ziomalem ?:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-10-01 23:36:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    u2 <u...@o...pl>:

    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html

    > :)))))))))))))))))))))

    Jestem piźdizak i dobrze sie czuje z tym

    Ale jcek jest wiekszy pizdziak az animka podala zrodło takie jak jcek

    --
    I hate jcek i love hate

  • 9. Data: 2019-10-01 23:38:43
    Temat: Re: Co robił jak go nie było? [Amimka: Jak Rydzyk prawo w Niemczech łamał]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@w...pl> pisze:
> [...]
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/janda-odkopala
    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-

    O złamanie których konkretnie przepisów obecnie obowiązującego prawa
    oskarżasz "Ojca co się merdiom nie kłania"?

    Ja *wiem* że Rydzyk nie jest "niepokalanie poczęty". Ja także wiem że
    Rydzyk nie jest "ulubieńcem" GW+. Albo stawiaj bardzo konkretne
    *prawne* oskarżenia albo wal się na news:pl.soc.polityka albo
    news:pl.pregierz . Tam twój post będzie przynajmniej "jako tako" na
    miejscu.

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2019-10-01 23:44:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.10.2019 o 23:38, A. Filip pisze:
    > O złamanie których konkretnie przepisów obecnie obowiązującego prawa
    > oskarżasz "Ojca co się merdiom nie kłania"?

    ale ale chodzi o nazwisko nie po biologicznym ojcu, który miał nazwisko
    typowo żydoskie:)
    --
    I love love