  • 11. Data: 2019-10-03 16:42:55
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 3 października 2019 15:24:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jesli nie wczesniej ... ale ... da sie "hurtem" ?
    > Czy kazda sprawa osobna ... co moze i lepiej - zarobek wiekszy,
    > roboty malo, bo wzorcowy pozew jeden,... a kancelaria zawsze zarabia
    > :-)

    To może niech frankowicze się jeszcze bardziej zrzeszą i wzorem zamówień
    publicznych rozpiszą przetarg na usługę hurtowo-zbiorową z "kryterium cenowym"
    jako podstawą do rozstrzygnięcia ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 12. Data: 2019-10-03 17:04:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 16:42, r...@o...pl pisze:

    > To może niech frankowicze się jeszcze bardziej zrzeszą i wzorem zamówień
    > publicznych rozpiszą przetarg na usługę hurtowo-zbiorową z "kryterium cenowym"
    > jako podstawą do rozstrzygnięcia ;-)

    Przy takiej kasie, to chyba niezbyt rozsądnie brać najtańszą ofertę. BTW
    - jak to z korupcją wsród adwokatów/radców? Bo przy takiej stawce...
    banki moga przebić ofertę.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-10-03 17:52:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Przy takiej kasie, to chyba niezbyt rozsądnie brać najtańszą ofertę.

    Hurtowo owszem, ale w przyszlosci ... jak jeden adwokat wygra, inni
    nie moga powtorzyc jego argumentacji ?

    >BTW - jak to z korupcją wsród adwokatów/radców? Bo przy takiej
    >stawce... banki moga przebić ofertę.

    Jak to sobie wyobrazasz ? Mieliby kazdemu pensyjke placic, zeby nie
    bral klientow ?
    Chyba troche za duzo ich ... i maja rozne wyobrazenia o pensyjce.

    Albo by trzeba przekupywac tych co prowadza sprawy, zeby sie podlozyli
    ... ale jak, zeby nie bylo podejrzen.
    Albo ... sedziow przekupic, po co jacys adwokaci.

    Albo od razu posla, frankowiczom nie chcieli pomoc, ale upadek bankow
    bylby szkodliwy spolecznie, nie mozna do tego dopuscic :-P

    J.

  • 14. Data: 2019-10-03 18:03:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 03.10.2019 o 15:21, J.F. pisze:

    >To właśnie miałem na myśli - ten sam pozew, te same pisma. No może
    >kilkanaście wzorów pisanych pod konkretne banki i umowy. Obstawiam,
    >że za chwilę będe się roić od naganiaczy od takich spraw i będą
    >natarczywi gdzieś na pograniczu świadków jechowy a naganiaczami od
    >ofe.

    IMO - juz byli. Ale teraz moga nabrac rozpedu.

    https://wyrok-tsue.pl/

    Kiedy zalozyli domene ? A - 30 wrzesnia.

    >Nie zdziwiłbym się gdyby brokerzy kredytowi się przebranżowili, bo
    >bazy klientów już mają.

    Mozliwe ze nieaktualne.
    Media zrobia swoje, klienci sami zaczna szukac :-)

    A przeciez sa stowarzyszenia, facebooki - listy chetnych moga juz byc
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-10-03 18:17:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 3 października 2019 14:04:03 UTC+2 użytkownik Shrek
    napisał:
    [...]
    >O to miałem pytać - zakładając, że całkowita korzyść (łącznie z
    >finansową)
    >z wyroku to 100 punktów - ile z tych punktów przypadnie frankowiczom,
    >a ile
    >szeroko rozumianemu "wymiarowi sprawiedliwości"?

    >Np. 90/10 na korzyść frankowiczów, może 50/50, a może 80/20 dla
    >"wymiaru"?

    To chyba nie takie proste - zakladajac ze frankowicz ma do wygrania ze
    200 tys zl,
    to do tego dojdzie oplata wpisowa, nie taka znow duza, koszta sadowe,
    oficjalny koszt adwokata,
    koszt adwokata banku ... i to wszystko zaplaci bank ... o ile przegra.

    A jak sie tam frankowicz ze swoim adwokatem umowi ...
    No i trzeba by poczekac na wyroki, bo jak sady zaczna odrzucac, to
    moze byc 100/-100 dla "wymiaru" :-)

    Ktos z praktykow moze podpowie - jakich sie spodziewac oficjalnych
    kosztow przy takiej sprawie o anulowanie kredytu 400k pln.
    Bo tak czy inaczej ktoras ze stron wygra, a oplaty rozne beda ...
    chyba umiarkowanie duze ...

    J.

  • 16. Data: 2019-10-03 18:20:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 18:03, J.F. pisze:

    > IMO - juz byli.  Ale teraz moga nabrac rozpedu.
    >
    > https://wyrok-tsue.pl/
    >
    > Kiedy zalozyli domene ? A - 30 wrzesnia.

    Strasznie późno;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2019-10-03 18:26:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 17:52, J.F. pisze:

    > Jak to sobie wyobrazasz ? Mieliby kazdemu pensyjke placic, zeby nie bral
    > klientow ?

    Nie.

    > Albo by trzeba przekupywac tych co prowadza sprawy, zeby sie podlozyli
    > ... ale jak, zeby nie bylo podejrzen.

    Oo... Normalnie - popieprzyło mu się w wpisał zamiasty "umowa kredytowa"
    to "lub czasopisma".

    > Albo ... sedziow przekupic, po co jacys adwokaci.

    Sędziów trudniej bez przypału, no i jest apelacja.

    > Albo od razu posla,

    Tego szeregowego;) Posłowie co by nie gadali nic frankowiczom nie
    zrobią. Frankowicz to prawie synonim POkemona dla 45% części wyborców.
    Pomóc takim to słupki spadną (nieznacznie), a dopierdolić to tylko w
    górę (i to sporo). Dużej części pięcsetplusów jeszcze bardziej niż na
    tym żeby im było dobrze, to zalezy żeby tym złodziejom przyjebali. A
    skoro kupił mieszkanie to musiał ukraść -nie?

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-10-03 19:04:53
    Temat: Re: Walka o frankowicza jest twarda. Poszliśmy na spotkanie w warszawskim kinie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W tym konkretnym przypadku nie więcej niż jeden tysiąc złotych, więc państwo raczej
    dołoży niż zarobi.

    -----

  • 19. Data: 2019-10-03 19:09:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 16:37:48 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Samych opłat sądowych będzie 5%,

    5% ale nie więcej jak 1000zł
    > prawnicy pewnie koło 20%.

    20% to takie min na dzisiaj ale ceny spadną raczej

  • 20. Data: 2019-10-03 19:22:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Obstawiałbym stawki wg rozporządzenia liczone od wps + VAT dla ostrożności.
    Jaka jest obecnie taksa od wps 400 tys. zł?