  • 1. Data: 2019-10-03 09:58:46
    Temat: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.fakt.pl/wydarzenia/polska/trojmiasto/kwidzyn-zap
    adl-wyrok-ws-smiertelnego-wypadku-w-raniewie/1dewxpk
    Skoro kara za morderstwo jest tak łagodna jak "... do 8 lat", to niech dostanie po 8
    lat od łebka, z koniecznością odsiadywania
    każdej po kolei.

  • 2. Data: 2019-10-03 10:18:31
    Temat: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-03 o 09:58, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    >
    > Skoro kara za morderstwo jest tak łagodna jak "... do 8 lat", to niech
    > dostanie po 8 lat od łebka, z koniecznością odsiadywania każdej po kolei.

    To nie jest kara za morderstwo.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-10-03 10:56:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.10.2019 o 10:18, Liwiusz pisze:
    adl-wyrok-ws-smiertelnego-wypadku-w-raniewie/1dewxpk

    > To nie jest kara za  morderstwo.

    Chcesz kogoś zabić - przejedź go samochodem. :)

    MJ

  • 4. Data: 2019-10-03 10:57:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No bo to przecież ani prokuratorki ani sędzi rodzice.
    Zapierdalasz 250 km/h i nie jest to czyn ze skutkiem ewentualnym, tylko "wypadeczek
    drogowy ze stłuczeczką"?
    Pewnie jeszcze dzieci po jakieś 3-4 tysie od łebka za śmierć rodziców dostaną, bo
    "trzeba miarkować zamożnością społeczeństwa".

    -----

  • 5. Data: 2019-10-03 11:06:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-03 o 10:56, Michal Jankowski pisze:
    adl-wyrok-ws-smiertelnego-wypadku-w-raniewie/1dewxpk

    > Chcesz kogoś zabić - przejedź go samochodem. :)

    To już by było morderstwo.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2019-10-03 11:07:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-03 o 10:57, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Pewnie jeszcze dzieci po jakieś 3-4 tysie od łebka za śmierć rodziców
    > dostaną, bo "trzeba miarkować zamożnością społeczeństwa".

    W takim razie postuluj podwyższenie kary za wypadki drogowe do
    dożywocia, a nie robisz kurwę z logiki.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-10-03 11:16:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Robię k...ę z prokuratorki za błędną kwalifikację (pinda nawet właściwego sprawcy nie
    umiała określić) i to samo z sędzi (mogła
    zmienić).
    Zapierdalanie 250 km/h to nie wypadek w mieście przy 50 km/h gdy ktoś komuś na
    nieoświetlonej jezdni wbiegł pod maskę.
    Przesadziłem z dwoma latami za morderstwo, przecież wyjdzie rok od zamordowanego
    łebka przy dobrym sprawowaniu.
    Kolejny wniosek: jak mordować to kilkoro od razu, szybciej rozejdzie się po kościach.

    BTW ile by to wyszło w Stanówku?
    W dwóch wariantach: biali murzynów, murzyni białych.

    -----

  • 8. Data: 2019-10-03 12:31:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    adl-wyrok-ws-smiertelnego-wypadku-w-raniewie/1dewxpk

    >Chcesz kogoś zabić - przejedź go samochodem. :)

    Ale wiesz - wtedy to bedzie morderstwo a nie wypadek.

    J.

  • 9. Data: 2019-10-03 12:37:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >No bo to przecież ani prokuratorki ani sędzi rodzice.
    >Zapierdalasz 250 km/h i nie jest to czyn ze skutkiem ewentualnym,
    >tylko "wypadeczek drogowy ze stłuczeczką"?

    No ale widzisz - nie bylo 250 tylko 200 ... i nie okazalo sie
    niebezpieczne.
    150km/h na zakrecie okazalo sie za duzo ... nie znam zakretu, ale czy
    to mozna nazwac zamiarem ewentualnym ?

    Definicje formalna w zasadzie spelnia.

    Ale ten tez spelnia - dozywocie mu
    https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-pieszy-niewinny,919413.html

    J.

  • 10. Data: 2019-10-03 12:51:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.10.2019 o 12:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl... W dniu
    adl-wyrok-ws-smiertelnego-wypadku-w-raniewie/1dewxpk

    > Ale wiesz - wtedy to bedzie morderstwo a nie wypadek.

    Chyba, że się sąd nie pozna. :)

    Przecież tutaj to prokuratura nawet sprawcę pomyliła i dopiero własne
    nagranie sprawcę pogrążyło.

    Natomiast generalnie - wypadek to dla mnie jest wtedy, gdy ktoś się
    zagapi, a nie wtedy, gdy świadomie pędzi po zakrętach 150, żeby
    zobaczyć, ile auto wyciąga.

    MJ