  • 1. Data: 2002-11-08 12:24:18
    Temat: Fotografowanie w miejscu publicznym
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    Ponizej zamieszczam krotki cytat z grupy dyskusyjnej o
    komunikacji miejskiej. Dwoch gosci fotografowalo
    tramwaj, podeszla policja i zaczely sie problemy. Z
    tego co wiem, fotografowanie w miejscu publicznym
    nie jest zakazane. A oto ten cytat, prosze o Wasze opinie.

  • 2. Data: 2002-11-08 12:33:39
    Temat: Re: Fotografowanie w miejscu publicznym
    Od: "Aseti" <n...@h...pl>

    Użytkownik "0xE477" <0...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego co wiem, fotografowanie w miejscu publicznym
    > nie jest zakazane. A oto ten cytat, prosze o Wasze opinie.
    [ciach]

    Fotografowanie w miejscach publicznych nie jest zabronione, o ile niema tam
    specjalnej tabliczki zabraniającej.
    Policja mogłaby się czepiać jeśli to ich by fotografowano. Co prawda nie ma
    zakazu robienia zdjęć policjantowi na ulicy, ale oni się tak przyzwyczaili,
    że nawet TV musi prosić o zgodę głównego komendanta.
    Jak robiłam fotki na agrykoli w związku z I dniem wiosny i w kadr wchodziły
    radiowozy, to się wyplątała awantura. Na szczęście nie byłam sama, tylko z
    całą grupą i profesorem od fotografii, a on już wytłumaczył co trzeba tym
    'ważnym' gostkom i po sprawie. Dla odmiany policja konna wręcz pozowała do
    zdjęć.

    Pozdrawiam
    Aseti

    --
    Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
    której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

  • 3. Data: 2002-11-08 19:47:01
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Aseti napisa_(a):
    > Fotografowanie w miejscach publicznych nie jest zabronione, o ile niema tam
    > specjalnej tabliczki zabraniającej.

    A jaka jest podstawa prawna takiej tabliczki?
    Czy każdy może sobie taką powiesić na ogrodzeniu?

    KG

  • 4. Data: 2002-11-14 09:48:10
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    > A jaka jest podstawa prawna takiej tabliczki?
    > Czy każdy może sobie taką powiesić na ogrodzeniu?

    No wlasnie, dobre pytanie. Nie sadze zeby kazdy mogl
    od tak sobie powiesic cos takiego.
    Moze niech ktos sie wypowie jak to wyglada od strony
    prawno-ustawowej.

  • 5. Data: 2002-11-14 13:22:47
    Od: "Jan Kowalski" <p...@j...pl>

    Użytkownik "0xE477"