  • 1. Data: 2002-11-08 06:22:32
    Temat: Co jezeli nie zgadzam sie z UM ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Co mozna zrobic jezeli nie zgadzam sie z jakas interpretacja wydana dla mnie
    przez wydział w Urzedzie Miejskim ? Mozna sie odwolywac do jakiegos innego
    nadzrednego wydzialu ? Czy tez jakis sad itp ?

    Fantom

  • 2. Data: 2002-11-10 16:34:01
    Temat: Odp: Co jezeli nie zgadzam sie z UM ?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez wydział w Urzedzie Miejskim ? Mozna sie odwolywac do jakiegos innego
    > nadzrednego wydzialu ? Czy tez jakis sad itp ?
    Na decyzji zUM powinno być napisane ile masz czasu na odwołanie i gdzie
    możesz się odwołać.
    Przynajmniej tak jest z decyzjami na podatki (rolny , leśny)
    W zasadzie bez tekstu gdzie mozesz się odwołać nakaz płatniczy jest
    niewazny..

    Pawel

  • 3. Data: 2002-11-10 17:47:08
    Temat: Re: Co jezeli nie zgadzam sie z UM ?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    pawel J napisa_(a):
    > W zasadzie bez tekstu gdzie mozesz się odwołać nakaz płatniczy jest
    > niewazny..

    Tak dobrze to raczej nie jest.

    KG

  • 4. Data: 2002-11-13 19:30:26
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    : pawel J napisa_(a):
    : > W zasadzie bez tekstu gdzie mozesz się odwołać nakaz płatniczy jest
    : > niewazny..
    :
    : Tak dobrze to raczej nie jest.
    raczej jest. tylko jak zawsze jest też wazne że "wniesienie sprzeciwu nie
    zwalnia z uiszczenia zapłaty"
    czyli płacisz a później sobie wyjaśniasz co było nie tak

    Paweł J