    From: "Aseti" <n...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie w miejscu publicznym
    Date: Fri, 8 Nov 2002 13:33:39 +0100

    Użytkownik "0xE477" <0...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aqgagb$rc1$1@news.tpi.pl...
    > Ponizej zamieszczam krotki cytat z grupy dyskusyjnej o
    > komunikacji miejskiej. Dwoch gosci fotografowalo
    > tramwaj, podeszla policja i zaczely sie problemy. Z
    > tego co wiem, fotografowanie w miejscu publicznym
    > nie jest zakazane. A oto ten cytat, prosze o Wasze opinie.
    [ciach]

    Fotografowanie w miejscach publicznych nie jest zabronione, o ile niema tam
    specjalnej tabliczki zabraniającej.
    Policja mogłaby się czepiać jeśli to ich by fotografowano. Co prawda nie ma
    zakazu robienia zdjęć policjantowi na ulicy, ale oni się tak przyzwyczaili,
    że nawet TV musi prosić o zgodę głównego komendanta.
    Jak robiłam fotki na agrykoli w związku z I dniem wiosny i w kadr wchodziły
    radiowozy, to się wyplątała awantura. Na szczęście nie byłam sama, tylko z
    całą grupą i profesorem od fotografii, a on już wytłumaczył co trzeba tym
    'ważnym' gostkom i po sprawie. Dla odmiany policja konna wręcz pozowała do
    zdjęć.

    Pozdrawiam
    Aseti

    --
    Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
    której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,