  • 21. Data: 2018-04-30 12:45:35
    Temat: Re: Facebook promuje "amerykańskie" standardy "wolności słusznego słowa" [ONR,NOP]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    news:pc44g2$b93$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    lat istnienia jej prywatny właściciel wydał z swego prywatnego konta około 2 mld
    dolarów na reklamę, jako charytatywna działalność, bo przecież żadnych zysków wtedy
    nie przynosiła.

    > Żartujesz? Pierwsze zyski netto pojawiły sie w 2009 r czyli po 8
    > latach działalności. Wcześniej były tylko totalne rekalmy typu "jak
    > cię nie ma na Facebook to znaczy że cię nie ma, nie żyjesz", w tv
    > ogólnych i stanowych, radiu i kolorowych czasopismach. Wydano miliardy
    > dolarów. I na pewno nie miało to nic wspólnego z działalnością
    > inwestycyjną.

    Aha.
    https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Facebook

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-04-30 13:18:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Wydano miliardy dolarów.
    >I na pewno nie miało to nic wspólnego z działalnością inwestycyjną.

    A kto wydal te mld ?

    Bo owszem - Zuckerberg z kolegami zainwestowali troche czasu w
    programy i troche grosza w serwer, ale jak mowa o miliardach, to
    -ktos musi je miec, zeby moc je wydac,
    -zapewne nie wydaje z dobrego serca, tylko mysli jak na tym zarobic
    jeszcze wiecej mld ....

    J.

  • 23. Data: 2018-05-01 10:36:14
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > nie masz. Jak uznasz że masz już wystarczająco dużo klientów, abonentów,
    > użytkowników to zmniejszasz wydatki na reklamę i zysk się pojawia.

    Tylko że Facebook przez wszystkie pierwsze lata nie miał żadnych przychodów z
    działalności. Miał tylko sprzedaż udziałów które kupowały te firmy które miały je
    kupić. Bo co to za interes kupowanie udziałów firmy która nie ma przychodów, nie ma
    zysków, a ma olbrzymie wydatki.
    Początkowe finanse Facebooka objęte są ścisłą tajemnicą, a to co jest udostępnione to
    tylko to co ma być udostępnione.

  • 24. Data: 2018-05-01 11:15:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 10:36, Danusia pisze:

> [...]
    zysków, a ma olbrzymie wydatki.
    > Początkowe finanse Facebooka objęte są ścisłą tajemnicą, a to co jest udostępnione

    Skoro jest utajnione to na jakiej podstawie twierdzisz że nie było
    przychodów?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-05-01 16:29:58
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    zysków, a ma olbrzymie wydatki.
    to tylko to co ma być udostępnione.

    > Skoro jest utajnione to na jakiej podstawie twierdzisz że nie było

    A z czego miały być? z reklam w początkującej firmie? nie rozśmieszaj mnie.

  • 26. Data: 2018-05-01 19:27:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 16:29, Danusia pisze:

> [...]
    udostępnione to tylko to co ma być udostępnione.

    > A z czego miały być? z reklam w początkującej firmie? nie rozśmieszaj mnie.

    Z reklam i ze sprzedaży udziałów. Bardzo rozśmieszyłem?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-05-01 22:45:16

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]

    i supcio :D

  • 28. Data: 2018-05-02 10:52:18
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > Z reklam i ze sprzedaży udziałów. Bardzo rozśmieszyłem?

    Bardzo:-)
    Jest oczywiste że od samego początku istniały inne źródła finansowania. Jak również
    że przez pierwsze lata czyli od 2002 r (wcześniejsza wersja) były tylko te inne
    źródła.