  • 1. Data: 2005-07-13 13:45:11
    Temat: FGŚP
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Witem serdecznie.

    Jestetm tu po raz pierwszy, a sprowadza mnie pytanie dotyczace Funduszu
    Gwarantowanych świadczen pracowniczych.

    Czy ktos dobrze zna zasady? Potrzebuje pomocy w sprawach, ktore odbyly sie
    dosc dawno temu. Prosze o pomoc.

    Easy

  • 2. Data: 2005-07-13 14:41:33
    Temat: Re: FGŚP
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gwarantowanych świadczen pracowniczych.
    >
    > Czy ktos dobrze zna zasady? Potrzebuje pomocy w sprawach, ktore odbyly sie

    Ale o co rozchodzi się, czy jak płaci się składke do ZUS na ten fundusz,
    czy o wypłatę z tego funduszu?

  • 3. Data: 2005-07-13 17:29:48
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Easy" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > Ale o co rozchodzi się, czy jak płaci się składke do ZUS na ten fundusz,
    > czy o wypłatę z tego funduszu?

    o wypłate. Niestety.

    Easy