  • 1. Data: 2005-07-13 12:42:00
    Temat: awizo i Sad
    Od: "KACPER" <k...@c...pl>

    Witam,
    Mam nietypowy problem.
    Jestem swiadkiem na pewnej sprawie w Sadzie odleglym o 300 km do miejsca
    mojego zamieszkania.
    Dostalem juz 2 raz awizo z wezwaniem ale moja poczta dziala do 18 a ja
    pracuje do pozno i po prostu nie mam mozliwosci odebranai tej przysylki a
    wiem ze to jest z Sadu - pewnie wezwanie.
    Jak moge sie dowiedziec gdzie i kidy jest ta sprwa ? Nie wiem nawet jaki Sad
    i gdzie - znam tylko miasto

    KACPER

  • 2. Data: 2005-07-13 18:12:13
    Temat: Re: awizo i Sad
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "KACPER" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem ze to jest z Sadu - pewnie wezwanie.
    > Jak moge sie dowiedziec gdzie i kidy jest ta sprwa ? Nie wiem nawet jaki

    Napisac domownikowi pelnomocnictwo do odebrania przesylki. Niech idzie na
    poczte i ja odbierze. Inaczej wroci do sadu ze skutkiem doreczenia i moze
    skonczyc sie grzywna albo nawet doprowadzeniem przez policje.

    Dan

  • 3. Data: 2005-07-13 20:47:16
    Od: "KACPER" <k...@c...pl>

> [...]
    > poczte i ja odbierze. Inaczej wroci do sadu ze skutkiem doreczenia i moze
    > skonczyc sie grzywna albo nawet doprowadzeniem przez policje.

    a ile razy takie awizo przychodzi bo juz dwa wrocily ?

    KACPER

  • 4. Data: 2005-07-13 20:53:50
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > a ile razy takie awizo przychodzi bo juz dwa wrocily ?

    dwa razy. W takim razie sad przyjmie domniemanie skutecznego doreczenie
    zawiadomienia. Konsekwencje j.w.. Chyba ze sad uzna twoje zeznania jako
    zbedne, to wtedy obejdzie sie bez konsekwencji.

    Dan

  • 5. Data: 2005-07-13 21:16:59
    Od: "KACPER" <k...@c...pl>

    > dwa razy. W takim razie sad przyjmie domniemanie skutecznego doreczenie
    > zawiadomienia. Konsekwencje j.w.. Chyba ze sad uzna twoje zeznania jako
    > zbedne, to wtedy obejdzie sie bez konsekwencji.

    a nie moge sie jakos dowiedziec (np. przez telefon) gdzie i kiedy jest ta
    sprawa ?
    gdzie moge zadzwonic po takie informacje ?

    KACPER

  • 6. Data: 2005-07-13 21:24:25
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > a nie moge sie jakos dowiedziec (np. przez telefon) gdzie i kiedy jest ta
    > sprawa ?
    > gdzie moge zadzwonic po takie informacje ?
    >

    > KACPER

    Jesli znasz tylko miasto, a nie znasz sadu, sygnatury, stron to nie ma
    praktycznej mozliwosci ustalenia tego.

    Dan