1. Data: 2005-05-04 08:38:47
Temat:Wniosek o ustalenie spadkobierców
Od:"lesiu" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę o pomoc w zredagowaniu pisma do sądu w sprawie jak w temacie.
Przegooglowałem sieć i nie znalazłem niczego co by odpowiadało takiej
sytuacji (ani nawet nic podobnego - do przerobienia)

Opis sytuacji:

Pani S była żoną pana S. Pani S zmarła.

Odbyła się sprawa spadkowa - tylko mieszkanie - spadkobiercami są :
Pani L (siostra pani K)
Pan K (brat pani S, zmarł później niź pani S)
i Pan S (mąż)

Pan S chce przepisać sądownie mieszkanie na osobę X. Jednak, aby to było
możliwe, wszyscy spadkobiercy muszą się zrzec (tak będzie) albo również
przepisać ten spadek na X.
I tu jest problem bo pan K nie żyje i trzeba napisać wniodsek do sądu o
ustalenie spadkobierców.
To jest właś nie moja prośba: jak to napisać. czy wnoskodawcą może być X w
imieniu pana S?
Czy obecność pani K (żony pana K) jest konieczna na tekiej sprawie - jest to
osoba w podeszłym wieku mająca problemy z poruszaniem się.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc

pozdrawiam
Lesiu

--