  • 1. Data: 2005-05-04 08:46:37
    Temat: Prawne formy działania administracji
    Od: Ynco <ynco@^trele^o2.pl>

    Witam

    Kochanie prosze pomozcie mi :)

    Sprawa przedstawia sie nastepujaco:
    u mnie w pracy szykuje sie wycieczka nad morze, na ktora jak zle pojdzie
    nie bedziemy (moja Pani i ja) na nia jechac ;(

    A czemu?? poniewaz moja Ukochana ma do napisania prace dyplomowa na
    temat prawnych form działa administracji. Chcialbym Jej pomoc aby moga
    szybciej ja oddac i wtedy moze i bysmy pojechali nad morze :D

    W takiej sytuacji prosze Was bardzo o pomoc w zakresie wskazania gdzies
    zrodel w internecie- jakies teksty- no ogolnie wszystko co na temat :)

    Dlaczego w internecie- mieszkamy na wiose w poblizu malych miescin,
    gdzie w bibliotekach nie ma ksiazek na temat Jej pracy (tu sie
    przyznajemy- torszke za pozno zaczelismy szukac)

    Z gory OGROMNIE dziekuje za pomoc.
    -=Ynco=-