  • 1. Data: 2006-10-15 17:48:03
    Temat: Dzień wolny za 11.11.2006
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Witam,

    Wiem, że za 11.11.2006 (święto przypadające w dniu wolnym od pracy -
    sobota - pracujemy od poniedziałku do piątku) należy udzielić pracownikom
    dodatkowego dnia wolnego.
    Czy za ten dodatkowy dzień wolny należy wypłacić wynagrodzenie?

    Traszka

  • 2. Data: 2006-10-15 21:33:33
    Temat: Re: Dzień wolny za 11.11.2006
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > dodatkowego dnia wolnego.
    > Czy za ten dodatkowy dzień wolny należy wypłacić wynagrodzenie?

    Poniewaz w tym roku swieta Bozego Narodzenia wypadaja w dwa kolejne dni
    pracujace po sobie - drugi dzien tychze swiat (wg mojego szefa) trzeba
    odpracowac, wiec wypadajace w sobote swieto 11.11.2006 moj szeryf policzyl
    na poczet koniecznosci odpracowywania drugiego dnia swiat BN. Ale jesli
    chodzi o wynagrodzenie - pewnie dopiero ekwiwalent w momencie przeliczenia
    na niewykorzystane dni urlopu pod koniec roku.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-10-16 05:11:31
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Z tego co wiem to 25 i 26.12 to dni wolne (została uchwalona poprawka - nie
    trzeba odpracowywać). A za 11.11 normalnie nleży się dzień wolny więc Twój
    szef jest w błędzie

    Pozdr

  • 4. Data: 2006-10-16 06:11:05
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 07:11:31 +0200, Wojtek napisał(a):

> [...]
    > trzeba odpracowywać). A za 11.11 normalnie nleży się dzień wolny więc Twój

    A czy to czasem nie będzie dopiero w nowym Kodeksie Pracy?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2006-10-16 08:25:09
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <a...@a...lo> napisał w wiadomości
    >Z tego co wiem to 25 i 26.12 to dni wolne (została uchwalona poprawka - nie
    >trzeba odpracowywać). A za 11.11 normalnie nleży się dzień wolny więc Twój
    >szef jest w błędzie

    Ta uchwała dot. 25 i 26 grudnia 2006 r. ma wejść w życie 30.11.2006, ale
    jeszcze nie zostala ogłoszona w Dzienniku Ustaw (przynajmniej wg sejmowej
    strony).

    Traszka

  • 6. Data: 2006-10-16 09:18:47
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Ta uchwała dot. 25 i 26 grudnia 2006 r. ma wejść w życie 30.11.2006, ale
    > jeszcze nie zostala ogłoszona w Dzienniku Ustaw (przynajmniej wg sejmowej
    > strony).

    Czy moglbym ladnie poprosic o wskazanie tejze strony , ze wskazaniem na
    dzien wejscia w zycie uchwaly?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-10-16 09:20:14
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    *cut* heh.... no i po skonfigurowaniu nowego konta newsow przypadkowo sie
    ujawnilem ;-) Milo mi, od dzis przestaje podpisywac sie "Tiger" ;-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 8. Data: 2006-10-16 10:18:15
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 11:20:14 +0200, Andrzej Wróblewski napisał(a):

    > *cut* heh.... no i po skonfigurowaniu nowego konta newsow przypadkowo sie
    > ujawnilem ;-) Milo mi, od dzis przestaje podpisywac sie "Tiger" ;-)

    No to witamy :-)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 9. Data: 2006-10-16 13:47:02
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:psp.1160990327@news.chmurka.net...
    > Czy moglbym ladnie poprosic o wskazanie tejze strony , ze wskazaniem na
    > dzien wejscia w zycie uchwaly?

    http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/880 - to jest projekt ustawy.

    Traszka

    PS
    Może wzorem Tigera wszyscy się ujawnimy?

  • 10. Data: 2006-10-16 14:04:11
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Czytając na www.sejm.gov.pl o pracach Sejmu widzę, że się posłowie zajmują
    tą ustawą. Bądźmy dobrej myśli.