  • 11. Data: 2006-10-17 07:59:53
    Temat: Re: Dzień wolny za 11.11.2006
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/880 - to jest projekt ustawy.

    Traszko, ale tu jest mowa o przedluzeniu okresu przedawnienia... A mowimy o
    dniu wolnym i jego odpracowywaniu :-)) Moze cos zle Ci sie wklepalo?

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 12. Data: 2006-10-17 12:49:00
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> napisał w
    wiadomości

    > Traszko, ale tu jest mowa o przedluzeniu okresu przedawnienia... A mowimy
    > o dniu wolnym i jego odpracowywaniu :-)) Moze cos zle Ci sie wklepalo?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Andrzej

    Dam sobie odciąć palec, który klikał "kopiuj - wklej", że wczoraj tam bylo o
    Kodeksie Pracy.
    http://orka.sejm.gov.pl/projustall5.htm - dzisiaj (17.10.2006) pod numerem
    52 Rządowy projekt ustawy o zmianie Kodeksu Pracy. W tym dokumncie jest
    napisane, że wchodzi w życie z dniem 1.10.2006.
    Może lepiej zaczekajmy na Dziennik Ustaw.
    W dzisiejszej Gazecie Prawnej wspominano, że Sejm pracuje nad rozwiązaniem
    problemu dni wolnych w grudniu, więc myślę, że lada dzień dowiemy się czegoś
    więcej.

    Pozdrawiam,

    Traszka

  • 13. Data: 2006-10-17 12:56:50
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Konkretnie chodziło o dni świąteczne w ogóle, cytuję :
    "W Sejmie trwają prace nad wprowadzeniem zmian w ustalaniu zasad
    uwzględniania świąt przy ustalaniu wymiaru czasu pracy. Rząd chce, aby
    wymiar czasu był pomniejszany o 8 godzin z tytułu świąt przypadających w dni
    inne niż niedziela niezależnie od tego, ile ich będzie w jednym tygodniu.
    Przeciwko temu rozwiązaniu protestują organizacje pracodawców" (GP nr 202, z
    17.10.2006)

    Traszka

  • 14. Data: 2006-10-17 18:42:33
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Traszka napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Wiem, że za 11.11.2006 (święto przypadające w dniu wolnym od pracy -
    > sobota - pracujemy od poniedziałku do piątku) należy udzielić pracownikom
    > dodatkowego dnia wolnego.
    > Czy za ten dodatkowy dzień wolny należy wypłacić wynagrodzenie?

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061017/p
    rawo/prawo_a_2.html

  • 15. Data: 2006-10-18 08:29:38
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>