  • 1. Data: 2006-10-15 14:49:00
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace a urlop
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    No wlasnie. Mam caly urlop wychowawczy do wybrania
    a jutro skladam wypowiedzenie umowy o prace z dwutygodniowym
    wyprzedzeniem. Chcialbym tydzien przepracowac, drugi tydzien
    miec wolny a za reszte urlopu wyplacony ekwiwalent.
    Kto w tym przypadku decyduje o tym? Czy szef moze sie nie zgodzic
    na to zebym mial tydzien urlopu? Czy moge wtedy wziac urlop na zadanie?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-10-15 15:16:33
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace a urlop
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > Kto w tym przypadku decyduje o tym? Czy szef moze sie nie zgodzic
    > na to zebym mial tydzien urlopu? Czy moge wtedy wziac urlop na zadanie?

    dopisz swoja propozycje w wypowiedzeniu, jak sie zgodzi to sie zgodzi

  • 3. Data: 2006-10-15 15:22:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ELCO" <t...@n...pisz.pl> wrote in message
> [...]
    > wyprzedzeniem. Chcialbym tydzien przepracowac, drugi tydzien
    > miec wolny a za reszte urlopu wyplacony ekwiwalent.

    Wychowawczy?, wypoczynkowy?

    Na wychowawczy wniosek składa się na dwa tygodnie przed planowanym terminem.
    Jak złożysz poźniej to szef może się zgodzić, ale nie musi, więc praktycznie
    bez szans.
    A wychowawczy to zdaje się nie jest płatny.

  • 4. Data: 2006-10-15 15:25:36
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > bez szans.
    > A wychowawczy to zdaje się nie jest płatny.

    Znowu popelnilem byka ;D Chodzilo mi ze mam caly urlop wypoczynkowy do
    wybrania...
    Pozdrawiam!