  • 1. Data: 2006-10-15 17:32:51
    Temat: ZUS korekta
    Od: "Daga" <d...@k...pl>

    Witam,

    Dostałam po raz wtóry deklaracje ZUS do dokonania korekty.
    Nie byłoby w tym nic dziwnego ale korekta dotyczy okreso z roku 2000 i 2002.
    A teraz pytanie: do jakiego okresu wstecz, ZUS mam prawo domagas sie korekt.

    --
    Pozdrawiam,
    Daga

  • 2. Data: 2006-10-15 18:40:01
    Temat: Re: ZUS korekta
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2002.
    > A teraz pytanie: do jakiego okresu wstecz, ZUS mam prawo domagas sie

    Sam jestem ciekaw. Dostalem do zrobienia korekty za rok 1999.

  • 3. Data: 2006-10-16 05:49:38
    Od: marg <m...@m...pl>

    Daga napisał(a):
> [...]
    > 2002.
    > A teraz pytanie: do jakiego okresu wstecz, ZUS mam prawo domagas sie

    ZUS może ścigac do 10 lat wstecz. Jeszcze trochę poczekamy.

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<