    From: "Sadir" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dzien Otwarty Notariatu - czy to żart?
    Date: Thu, 26 Nov 2015 10:56:55 +0100

    28 listopada jest Dzień Otwarty Notariatu.
    To dzień kiedy można porozmawiać z notariuszem ... za darmo :-) O spadkach.
    O akcji od paru dni piszą media (np. Rzeczpospolita, było też w TV, itd.).
    Świetna akcja PR.

    Dzisiaj wszedłem z ciekawości na stronę porozmawiajznotariuszem.pl.
    Zgadnijcie ile punktów konsultacyjnych jest na Warszawę? 50, 20?
    Zgadnijcie ile kancelarii będzie otwartych w całej Polsce 28.11 na tą akcję?
    200, 100?
    Czy to żart czy ja czegoś nie rozumiem jeśli chodzi o liczbę miejsc gdzie
    można porozmawiać z notariuszem?

    ps. W samej Warszawie jest blisko 400 kancelarii notarialnych, w których
    pracuje 500 notariuszy.