  • Data: 2018-01-10 22:00:50
    Temat: Dziedziczenie
    Od: "Jolka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Moja mama wraz z moim ojczymem mieli działki rolnicze o pow 0,3371 HA i
    0,4511 HA. W 1998 r moja mama zmarła. Czy ja i moja siostra jako córki zmarłej
    miałyśmy prawo do dziedziczenia tych działek rolniczych? W czasie kiedy zmarła moja
    mama miałam 20 lat i ukończone liceum ekonomiczne o specjalności rachunkowość i rynek
    rolny (liceum ukończone w Zespole Szkól Rolniczych).
    Z tego co widziałam w księgach, ojczym zrobił postępowanie spadkowe po
    mamie w 2003, z czego dziedziczył tylko jego syn (mój przyrodni brat) i
    on.
    Po postępowaniu spadkowym w 2005 roku działki rolnicze zostały
    sprzedane przez ojczyma.