  • 121. Data: 2024-03-08 10:26:27
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Mar 2024 06:27:19 +0100, Shrek wrote:

    > Elektryka i kucharza?

    Kucharz moze miec dostęp do gazu.
    Czy chocby do gorącego oleju.

    Elektryk tez ma spore możliwosci ..

    > Umorzy, wpierdol spuści, spierdoli akt oskarżenia i jakiś gwałciciel nie

    Wpierdol moze spuścic, ale wtedy moze odsuną. Zdrowym psychicznie tez
    zdarzało, przynajmniej tym poczytalnym.

    > zostanie skazany

    Od tego jest scieżka odwoławcza.

    >albo na odwrót...

    A to juz chyba wina sądu ...

    > To jest fikacja prawna - jeśli jestś zalany albo naćpany to nie możesz
    > korzystać z niepocztalności.

    Jest na to przepis?
    To jak się w tym przypadku udało?

    > Na jedno wychodzi.

    Nie chce mi się wczytywać, ale kodeksowo może nie wszystko jedno.

    J.

  • 122. Data: 2024-03-08 15:53:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Mar 2024 02:34:53 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Może:
    > - ujawnic informacje niejawne
    > - zajumać komuś broń, bo pewnie ma okazje lepsze niż kucharz

    Często ma swoją broń, a może nawet służbową.
    I tu wypadałoby zabrać, skoro mu się niepoczytalność przydarza.

    > - zniszczyć dowody
    > - umozliwic dostęp do czegos-tam osobom przypadkowym,
    > systemem informatycznym lub nawet osobiście

    Szkoda raczej umiarkowana ...

    > - przejechać samochodem po służbowym laptopie kontynuujac tradycje
    > swojego mocodawcy

    Nie mają służbowych samochodów z kierowcą?
    Ale PJ to bym odebrał :-)

    > - nakazać uwolnienie zatrzymanego (potem go szukaj)

    To sie poszuka.

    > - zjeść sałatkę śledziową koleżance z pracy
    > - wnieść bombę lub dwie

    A skąd miałby ją wziąć?
    Poczytalnym też sie zdarza.

    > - zatruć wodę rybkom lub w czajniku, prezesowi sądu

    Jest to jakies ryzyko.

    > Lista nie jest zapewne kompletna.

    Tylko niekoniecznie stanowisko prokuratora jest tu zagrożeniem.

    J.

  • 123. Data: 2024-03-08 16:33:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 15:53, J.F pisze:

    > Szkoda raczej umiarkowana ...

    Chyba że to ty jesteś pokrzywndzony...

    > Nie mają służbowych samochodów z kierowcą?

    Raczej nie.

    > Tylko niekoniecznie stanowisko prokuratora jest tu zagrożeniem.

    Ale niepoczytalnego prokuratora już tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2024-03-08 16:35:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 10:26, J.F pisze:

    > Elektryk tez ma spore możliwosci ..

    E tam... Przecież potem się pomiary robi, to wjdzie jak niepoczytalny
    coś spierdoli:P

    > Od tego jest scieżka odwoławcza.

    Jak u komendy?

    > A to juz chyba wina sądu ...

    Sąd pracuje na dowodach dostarczonych przez prokuratora.

    > Jest na to przepis?

    Tak.

    > To jak się w tym przypadku udało?

    Prawo jest dla areczków...

    > Nie chce mi się wczytywać, ale kodeksowo może nie wszystko jedno.

    Nie bardzo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2024-03-08 17:14:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Mar 2024 16:35:39 +0100, Shrek wrote:

    > E tam... Przecież potem się pomiary robi, to wjdzie jak niepoczytalny
    > coś spierdoli:P

    A jak cos zmieni po pomiarach?

    > Jak u komendy?

    Trudno powiedziec, co tam zawiodło, ale podobno dużo rzeczy się
    zgadzało. DNA, uważane wtedy za bezporne, zresztą nadal tak uważane,
    tylko ze metody lepsze. Odcisk zębów, pies rozpoznał zapach itp.

    Ale ponoć miał alibi, tylko sąd pominął.

    > Sąd pracuje na dowodach dostarczonych przez prokuratora.

    No ale co - sfałszuje te dowody?

    > Tak.

    > Prawo jest dla areczków...

    > Nie bardzo.

    J.

  • 126. Data: 2024-03-08 17:28:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Mar 2024 16:33:35 +0100, Shrek wrote:

    > Chyba że to ty jesteś pokrzywndzony...

    > Raczej nie.

    Kiedys mieli. Może nie wszyscy.
    A w ogole mają taką pulę samochodów służbowych do użytku?

    > Ale niepoczytalnego prokuratora już tak.

    Jak każdego innego.
    Zwolnisz z urzędu, a nadal będzie zagrażał.

    J.

  • 127. Data: 2024-03-08 17:34:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 17:28, J.F pisze:

    > Kiedys mieli. Może nie wszyscy.
    > A w ogole mają taką pulę samochodów służbowych do użytku?

    Sądzę że tak, ale raczej nie z kierowcami.

    > Jak każdego innego.
    > Zwolnisz z urzędu, a nadal będzie zagrażał.

    Spoko - czyli dochodzimy do tego, że zdrowie psychiczne nie jest
    wymagane przy stanowisku prokuratora. Ale jest jakbyś chciał być
    ochroniarzem:P Ale czy napewno nie jest?

    należy spełnić następujące warunki:

    (...)

    być nieskazitelnego charakteru

    być zdolnym, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków prokuratora

    (...)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2024-03-08 17:44:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 17:14, J.F pisze:

    > A jak cos zmieni po pomiarach?

    A jak nie elektyk zmieni coś po pomiarach? A jak elektyk który utracił
    uprawnienia bo jest niepoczytalny zmieni coś po pomiarach? Gonisz w piętkę:P

    > Trudno powiedziec, co tam zawiodło, ale podobno dużo rzeczy się
    > zgadzało.

    Bo tak to rozgrywała prokuratura żeby się zgadzało. Choćby pominięto
    testy DNA gdzie się nie zgadzało. Poza tym że z DNA nie zgadzało się
    nic. Po gwałcie to DNA sprawcy powinno być kolokwialnie mówiąc gdzie
    indziej niż na czapce leżącej w krzakach.

    > Ale ponoć miał alibi, tylko sąd pominął.

    Bo prokurator dostarczył "niepodważalne dowody". Te co podważały jego
    stanowisko pominął.

    > No ale co - sfałszuje te dowody?

    A czemu nie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2024-03-11 01:11:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale to sie spowadza do punktu poprzeniego - wcale nie powinen tam
    > przychodzić bo nie ma dnia żeby czegoś nie odwalił

    Zalezy jeszcze czego. Może obecność rodzica coś pomoże.

    --
    Marcin

  • 130. Data: 2024-03-11 01:16:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Często ma swoją broń, a może nawet służbową.
    > I tu wypadałoby zabrać, skoro mu się niepoczytalność przydarza.

    > Szkoda raczej umiarkowana ...

    W zalezności od tego co, jak i komu, może byc olbrzymia. To przeciez
    mogą być informacje, które kogoś zniszczą lub będa np. miały wymierny
    wpływ na działanie jakiejś firmy.

    > Ale PJ to bym odebrał :-)

    > To sie poszuka.

    A jak się nie znadzie, albo tamtem kogoś ukatrupi w miedzyczasie?

    > A skąd miałby ją wziąć?

    Zdolny prokurator sobie poradzi.

    > Poczytalnym też sie zdarza.

    To w ogóle nie bawmy się w poczy czy niepoczytalność i dopuszczajmy
    ludzi bez taiego kryterium do każdej dziedziny.

    > Tylko niekoniecznie stanowisko prokuratora jest tu zagrożeniem.

    Stanowisko nie. Prokurator z problemami, tak.

    --
    Marcin