  • 111. Data: 2024-03-07 17:35:38
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dobra, pogadałem z tą moją psycholożką i teraz tak:
    >
    > 1. Należy dostać orzeczenie.

    O to się na razie rozbija. Na razie nie ma. Być może wcale nie starają
    się tak intensywnie jak sugerują, być może po prostu nie jest to takie
    proste - na przykład nie wiadomo czy to zwykłe ADHD czy coś więcej.

    > W Warszawie jest instytut specjalizujący się w tych sprawach (n.in.
    > ADHD), który jest wzorcową placówką na całą Polskę. Służe kontaktami,
    > zarówno do psychologa jak i psychiatry, jeśli ktoś by potrzebował.

    Dawaj - to nie jest tajne;) Przekażę na priv rodzicom.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 112. Data: 2024-03-07 17:37:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No właśnie nie wiem, ale faktem jest, że w kk jest dedykowany temu
    > paragraf.

    Oraz że prok nie dostał ani zarzutów karnych ani nie poniósł
    konsekwencji dyscyplinarnych. Jakbym miał oceniać czemu to najbardziej
    prawdopodobne jest że prawo jest dla areczków - jak choćby przypadek
    k.o.medianta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2024-03-08 00:21:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O to się na razie rozbija. Na razie nie ma. Być może wcale nie starają
    > się tak intensywnie jak sugerują, być może po prostu nie jest to takie
    > proste - na przykład nie wiadomo czy to zwykłe ADHD czy coś więcej.

    Nie robia diagnozy bo nie wiedzą co mu jest? Przyznasz, że to ciekawy
    powód.

    > Dawaj - to nie jest tajne;) Przekażę na priv rodzicom.

    https://www.poza-schematami.pl/poradnia
    Polecane terapeutyki: mgr Monika Zabel , mgr Karolina Grzywacz
    Psychiatra dziecięcy: dr Artur Kołakowski

    Teraz jak tam wlazłem to widzę, że to raczej nie instytut, ale pewnie
    sobie dointerpretowałem, bo babka wspomniała, że sie nawet u nich
    szkoliła.

    Myslę mimo wszystko, że warto, zamiast czekać na NFZ. Jeśli się martwią
    o kasę, to po orzeczeniu mogą być w końcu darmowe terapie i ta asysta.
    I ponoć system działa. Przynajmniej w Gdańsku :) Działa m.in. bo szkoła
    dostaje ekstra $$$.

    --
    Marcin

  • 114. Data: 2024-03-08 00:21:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe można. Rozmawiamy o dzieciakach. One mu raczej wpierdolu nie
    > spuszczą. Dorosły tym bardziej.

    Figura retoryczna. Ale moze lepiej faktycznie dopowiedzieć.

    --
    Marcin

  • 115. Data: 2024-03-08 00:26:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Chyba że nie nagra się jak kulsony zabijają człowieka w kulsońskim kiblu
    > - wtedy nie da się ocenić czemu umarł:P

    Zaczynasz być z tym kiblem bardziej upierdliwy niż AF z Polańskim :) AF
    sobie zresztą w tym zakresie od dłuższego czasu niezle radzi.

    > No próbują, ale zaraz od nowa. Musiałbyś stać cały czas koło tego jednego.

    No to powinna, albo telefon do rodzica.

    > Nie powinien ale jest.

    Nb. babka potwierdziła tez, że to bardzo bardzo źle dla takiego
    dzieciaka jeśli go z tej szkoły wyizolują. Zresztą mozna sobie wyobrazić
    łatwo dlaczego.

    --
    Marcin

  • 116. Data: 2024-03-08 02:38:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Mar 2024 00:00:01 +0100, Shrek wrote:

    > Twierdzisz, że nie ma potrzeby żeby prokurator był poczytalny? Odważnie.

    Twierdze, ze chwilowa utrata poczytalnosci, nie jest tak grozna jak np
    u kierowcy. Czy elektryka albo np kucharza ...
    No bo co złego zrobi - wniosek o bezpodstawny areszt wypisze?
    Bzdury w akt oskarzenia wpisze? Zwolni podejrzanego?

    No fakt, moze np płyte z dowodami połamać.

    > Ale na przykład można go takimi zachowaniami szantażować. Tu akurat

    Jak PK raz umorzy, to juz nie można :-)

    > słaby szantaż bo i tak się wydało, ale nie wiadomo czy innych takich
    > akcji nie odpierdalał. Prokurator ma mieć nieposzlakowaną opinię, ten
    > nie miał.

    > To też...

    No ale ciekawa sprawa z ta nietrzeźwą poczytalnościa.
    Nie wiem kto twierdzi, ze mocno pijany jest poczytalny, ale sie myli.
    Wiec co - karac za doprowadzenie sie do pijanej niepoczytalnosci?
    Czy za popełnione przestępstwa, żeby pamiętał, aby sie do
    niepoczytalnosci nie doprowadzac?

    A tu przestępstwa nie było, moze jakies wykroczenie..

    J.

  • 117. Data: 2024-03-08 03:34:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Bzdury w akt oskarzenia wpisze? Zwolni podejrzanego?
    >
    > No fakt, moze np płyte z dowodami połamać.

    Może:
    - ujawnic informacje niejawne
    - zajumać komuś broń, bo pewnie ma okazje lepsze niż kucharz
    - zniszczyć dowody
    - umozliwic dostęp do czegos-tam osobom przypadkowym,
    systemem informatycznym lub nawet osobiście
    - przejechać samochodem po służbowym laptopie kontynuujac tradycje
    swojego mocodawcy
    - nakazać uwolnienie zatrzymanego (potem go szukaj)
    - zjeść sałatkę śledziową koleżance z pracy
    - wnieść bombę lub dwie
    - zatruć wodę rybkom lub w czajniku, prezesowi sądu

    Lista nie jest zapewne kompletna.

    --
    Marcin

  • 118. Data: 2024-03-08 06:14:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie robia diagnozy bo nie wiedzą co mu jest? Przyznasz, że to ciekawy
    > powód.

    Może go diagnozują ale to trwa bo muszą inne opcje niż adhad wykluczyć?

    Dzieki - obejrzę i przekaże.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 119. Data: 2024-03-08 06:23:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaczynasz być z tym kiblem bardziej upierdliwy niż AF z Polańskim :) AF
    > sobie zresztą w tym zakresie od dłuższego czasu niezle radzi.

    Bo ten kibel to bardzo dobry przykład. Pisałem że lecenie w chuja ma
    swoje konsekwencje. W tym wypadku takie, że skoro tam się nie udało
    udowodnić że to nie oni spowodowali śmierć, to nic się nie da udowodnić.

    > No to powinna, albo telefon do rodzica.

    Ale to sie spowadza do punktu poprzeniego - wcale nie powinen tam
    przychodzić bo nie ma dnia żeby czegoś nie odwalił

    > Nb. babka potwierdziła tez, że to bardzo bardzo źle dla takiego
    > dzieciaka jeśli go z tej szkoły wyizolują. Zresztą mozna sobie wyobrazić
    > łatwo dlaczego.

    Dla wszystkich źle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2024-03-08 06:27:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 02:38, J.F pisze:

    > Twierdze, ze chwilowa utrata poczytalnosci, nie jest tak grozna jak np
    > u kierowcy. Czy elektryka albo np kucharza ...

    Elektryka i kucharza?

    > No bo co złego zrobi - wniosek o bezpodstawny areszt wypisze?
    > Bzdury w akt oskarzenia wpisze? Zwolni podejrzanego?

    Umorzy, wpierdol spuści, spierdoli akt oskarżenia i jakiś gwałciciel nie
    zostanie skazany albo na odwrót...

    > No ale ciekawa sprawa z ta nietrzeźwą poczytalnościa.
    > Nie wiem kto twierdzi, ze mocno pijany jest poczytalny, ale sie myli.

    To jest fikacja prawna - jeśli jestś zalany albo naćpany to nie możesz
    korzystać z niepocztalności.

    > A tu przestępstwa nie było, moze jakies wykroczenie..

    Na jedno wychodzi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!