  • 181. Data: 2009-02-04 18:36:35
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 17:09
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmcekj$oka$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie było totalitarnych nadzorców.
    > Przynajmniej nie w takiej skali i możliwościach jak w czasach nowożytnych.

    Tak, taki Faraon to se zupełnie demokratycznie rządził Egiptem razem z
    kapłanami. Tak, wiem. Rządził od piramidy do sfinksa...

    > Kiedyś władcy generalnie nie rościli sobie większych praw niż by bito im
    > pokłony, składano hołdy i - o zgrozo! jaki wyzysk! - płacono dziesięcinę.

    Za dużo JKMa.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 182. Data: 2009-02-04 18:38:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 18:48
    (autor MM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmcke1$e1o$1@news.ds.pg.gda.pl>):
    > uwolnienie od tego ucisku. Pod tym względem demokratyczny sejm jest
    > większym ciemiężycielem niż król feudalny.

    Z radością zobaczyłbym szanownych panów na poletkach przy odrabianiu
    pańszczyzny i płaceniu różnych przyjemnostek na różnych zdzierców.
    Zakuwanych w dybach i chłostanych. I nie, żebym was nie lubił. Tylko tak, z
    ciekawości, jak szybko by wam jkmizm wyparował.

  • 183. Data: 2009-02-04 18:41:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 16:41
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmccvq$cuo$1@inews.gazeta.pl>):

    > Bo Państwo promuje to uzależnienie sztucznie podbijając cenę papierosów,
    > dzięki czemu pośrednicy też na tym zarabiają.

    Ceny się podbija właśnie, żeby ograniczyć. Sam znam wielu palaczy, którzy
    rzucili również z pobudek ekonomicznych.

    > Gdyby fajki kosztowały 30 groszy za paczkę to wątpię czy w ogóle kioskom
    > by się chciało je sprzedawać.

    No jasne... Więc państwo ma dotować fajki, żeby nieopłacalna była ich
    sprzedaż. Normalnie igNobla powinieneś dostać.

    > Nie trzeba dotować. Produkcja narkotyku kosztuje dosłownie grosze.

    A więc narkotyki dla każdego, panie panowie, darmo i za grosze... ćpajcie
    proszę...

  • 184. Data: 2009-02-04 18:44:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 17:00
    (autor futszaK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@4...com>):

    > groźba trafienia do pierdla na 3 lata za posiadanie 0.074g marychy też
    > jest olewana

    Nie jest. Choćbym nawet chciał, nie jestem sobie w stanie załatwić tegoż
    towaru. Pewnie, są tacy, co potrafią. Ale przez to zmniejsza się odsetek
    ofiar. W przeciwieństwie do papierosów, które są legalne, każde dziecko
    może je mieć i praktycznie każde pali... Tak, tak, wiem.... Wy, moi
    oponenci nigdy nie paliliście i w ogóle was to nie dotyka, za to ogólnie
    bronicie dostępu do narkotyków dla zbawienia świata.

  • 185. Data: 2009-02-04 18:45:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 14:25
    (autor Adam Wysocki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g...@n...chmurka.net>):

    > Nie. Wystarczy że umie czytać woły na opakowaniu.

    I jakie woły są na opakowaniu RedBulla zawierającego narkotyki?

  • 186. Data: 2009-02-04 18:46:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 14:21
    (autor Adam Wysocki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g...@n...chmurka.net>):

    > Więc skoro nie masz wiedzy w temacie dyskusji to dlaczego zabierasz głos?

    Skoro nie ćpam, nie mam prawa głosu? Śmiesznyś.

  • 187. Data: 2009-02-04 18:47:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 14:21
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmc4of$sjf$1@news.onet.pl>):

    > Opor spoleczny.... Poparcie spoleczne dla ostatecznej walki z fajkami
    > bedzie pewnie takie samo, jak dla walki z piractwem komputerowym, czy tez
    > poparcie wsrod wilkow dla walki ze zjadaczami owiec :) tudziez wsrod psow
    > podwórkowych, dla obowiazkowych lancuchow.

    Może w twoim środowisku. U nas pokoik dla palaczy jest ciągle redukowany.
    Obecnie bywają w nim już może z 4 osoby. Kiedyś było ich 40.

  • 188. Data: 2009-02-04 18:51:59
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Z radością zobaczyłbym szanownych panów na poletkach przy odrabianiu
    > pańszczyzny

    Myślisz logicznie czy tylko masz emocje i slogany jako substytut myśli?
    Wszystko dla ciebie jest czarno-białe? Jeśli feudalizm miał także złe
    strony to już nie masz odwagi przyznać racji nt. jego dobrych stron?

    > płaceniu różnych przyjemnostek na różnych zdzierców.

    Ale pitolisz bez sensu. Feudalizm w stosunku do obecnych czasów wbrew
    pozorom był łagodny fiskalnie. Chłop płacił dziesięcinę na kościół, do
    tego albo świadczył pracę dla pana albo płacił podatek. Jednak
    przeważnie chłop był mniej obciążony podatkowo niż my obecnie.

    Szlachta zazwyczaj nie płaciła podatków w ogóle a jedynie świadczyła w
    systemie feudalnym inne usługi (np. dostarczała wojsko, ale miała za to
    często łupy).

    > Zakuwanych w dybach i chłostanych. I nie, żebym was nie lubił. Tylko tak, z
    > ciekawości, jak szybko by wam jkmizm wyparował.

    Kontynując nt. twojego faszyzmu - tacy jak ty właśnie zawsze wszystko
    widzą bez szczegółów, które im psują jedynie słuszną wizję świata.

    Jeśli ktoś/coś jest "dobre" to nie masz odwagi przyznać wad, jeśli
    ktoś/coś jest "złe" to nie masz odwagi przyznać zalet. Dla ciebie pewnie
    wybitny naukowiec po prostu nie może być pedofilem a pijak porządnym
    człowiekiem troszczącym się o miejscowe sieroty. Żałosne.

    --
    pzdr

  • 189. Data: 2009-02-04 18:58:13
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > W przeciwieństwie do papierosów, które są legalne, każde dziecko
    > może je mieć i _praktycznie każde pali_...

    A łyżka na to: "Niemożliwe!". Pora się obudzić, panie Tak-Mi-Się-Wydaje.

    > oponenci nigdy nie paliliście i w ogóle was to nie dotyka, za to ogólnie
    > bronicie dostępu do narkotyków dla zbawienia świata.

    Zaś ty chcesz zbawić świat wbrew woli wielu niekonsumujących używek i
    wbrew woli konsumujących używki. Kto żyje w bardziej urojonym świecie?

    Może jesteś niedojrzały i chcesz by państwo traktowało cię jako
    nieodpowiedzialne duże dziecko, ale nie wszyscy tego chcą. Wyobraź
    sobie, że niektórzy wiedzą lepiej co dla nich dobre bez nadzorcy.

    --
    pzdr

  • 190. Data: 2009-02-04 19:00:10
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Tak, taki Faraon to se zupełnie demokratycznie rządził Egiptem razem z
    > kapłanami. Tak, wiem. Rządził od piramidy do sfinksa...

    I co, wprowadził prohibicję na pędzone już ówcześnie piwo? Rozwiń temat,
    panie Wiem-Lepiej-I-Zbawię-Ludzkość. ;)

    --
    pzdr