  • 231. Data: 2009-02-05 13:40:29
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 05 Feb 2009 10:38:00 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Wszyscy czy nadzorcy?
    >Poza tym, to jest dowód, że żyło im się lepiej niż nam teraz w EU?
    >Przypominam, taka była teza wyjściowa.

    na pewne rzeczy trzeba wziąć poprawke technologiczną

  • 232. Data: 2009-02-05 14:23:54
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Poza tym, to jest dowód, że żyło im się lepiej niż nam teraz w EU?

    Po co wprowadzasz do rzeczowej dyskusji propagandowe slogany? Nikt w
    Europie nic nie zawdzięcza jak dotąd Unii Europejskiej, która przejęła
    kulturę i gospodarki wypracowane wcześniej. Największe PKB w Europie,
    Niemcy, gospodarkę zawdzięczają skokowi lat 50- i 60-tych a nie UE. W UE
    gospodarki raczej stoją w miejscu, wzrost PKB oscyluje gdzieś między
    zerem a poziomem inflacji.

    Przy tym poziom życia to pojęcie zdecydowanie względne w stosunku do
    poziomu życia innych ludzi w danym czasie. EU wypada bardzo przeciętnie
    (w stosunku do Norwegii, Szwajcarii, Japonii, Tajwanu, Australii, Nowej
    Zelandii, Kuwejtu, ZEA i wielu innych państw).

    Za to Egipt faraonów na tle ówczesnego świata to była oaza dostatku.
    Nawet boję się wspominać jakie domostwa mieli nasi przodkowie (jakieś
    lepianki) z przywódcami plemiennymi włącznie. Nie zdziwię się jeśli
    przywódcy plemienni protoplastów Słowian mieli takie same lub gorsze
    domostwa od budowniczych piramid.

    > Przypominam, taka była teza wyjściowa.

    Ty ją wprowadziłeś dla bezpiecznego skanalizowania dyskusji na
    bezpieczniejszy dla siebie temat.

    --
    pzdr

  • 233. Data: 2009-02-05 17:04:47
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > I jakie woły są na opakowaniu RedBulla zawierającego narkotyki?

    To trzeba zrobić żeby były. Nie jest to argument za nielegalnością dopalaczy.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 234. Data: 2009-02-05 17:07:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1233853487@news.chmurka.net...

    > To trzeba zrobić żeby były. Nie jest to argument za nielegalnością
    > dopalaczy.

    Ehhhh- chyba sie mu nie przetlumaczy.
    Swoja droga, gdybys codziennie obrywal dziennikiem od gowniarzy po
    dopalaczach i musial poslusznie wcinac krede, to tez pewnie bys mial tak
    restrykcyjne poglady :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 235. Data: 2009-02-05 17:08:12
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Skoro nie ćpam, nie mam prawa głosu? Śmiesznyś.

    Skoro nie masz wiedzy w temacie. Nie musisz ćpać żeby znać temat o którym
    piszesz, chociażby z wyników badań.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 236. Data: 2009-02-05 17:33:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 18:07
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmf6cb$jlg$1@news.onet.pl>):

    > Ehhhh- chyba sie mu nie przetlumaczy.
    > Swoja droga, gdybys codziennie obrywal dziennikiem od gowniarzy po
    > dopalaczach i musial poslusznie wcinac krede, to tez pewnie bys mial tak
    > restrykcyjne poglady :)

    jesteś tak przeraźliwie głupi, że idź se pocałuj jotta w plonkownicy...
    papap.
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 237. Data: 2009-02-05 17:35:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 18:08
    (autor Adam Wysocki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g...@n...chmurka.net>):

    > Skoro nie masz wiedzy w temacie.

    Wiedzę mam.

    > Nie musisz ćpać żeby znać temat o którym
    > piszesz, chociażby z wyników badań.

    Owszem.

  • 238. Data: 2009-02-06 13:23:14
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 05 Feb 2009 18:35:07 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Wiedzę mam.

    na grupie prezentujesz jej brak

  • 239. Data: 2009-02-12 10:55:16
    Od: Rafał Przetakowski <r...@g...com>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 18:48
    > (autor MM
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gmcke1$e1o$1@news.ds.pg.gda.pl>):
    >
    > Z radością zobaczyłbym szanownych panów na poletkach przy odrabianiu
    > pańszczyzny i płaceniu różnych przyjemnostek na różnych zdzierców.

    To znaczy, że Ty nie pracujesz na etacie? Jeśli masz firmę, to odrabiasz
    pańszczyznę i opłacasz różne przyjemnostki posłów itp.
    A jeśli pracujesz to odrabiasz pańszczyznę i opłacasz różne
    przyjemnostki pracodawcy.
    Zauważ, że to co dostajesz "na rękę" to około 52% tego co faktycznie
    wydaje na Ciebie pracodawca, a przecież on zarabia na Tobie. To Ty
    pracujesz na jego mieszkanie, samochód ...

    > Zakuwanych w dybach i chłostanych. I nie, żebym was nie lubił. Tylko tak, z
    > ciekawości, jak szybko by wam jkmizm wyparował.

    hmmm, spróbuj nie przyjść do pracy ot tak... Jak Cię pracodawca
    wychłosta dyscyplinarką, aż Ci ciężko pracę będzie znaleźć, to pogadamy.

    A tak żeby było ciut w temacie. Po wypadku leżałem dość długo w szpitalu
    każdego dnia faszerowany morfiną i tym podobnymi. Cóż, uzależniony
    jestem od kawy i papierosów. Ale chwila... tego w szpitalu mi nie
    podawali, więc nie ma to chyba znaczenia.

    pozdrawiam i życzę otwartości
    Rafał

    ps. Od jakiegoś czasu czytam Twoje posty i odnoszę wrażenie, że albo
    masz niewiele lat i mało wiesz o życiu, albo jesteś fanatycznym moherem.
    Nic Więcej nie dodam i nie dam się sprowokować do zbędnej dyskusji.

    --
    Wszystko co napisałem jest moją _prywatną opinią_

  • 240. Data: 2009-02-12 11:24:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 11:55
    (autor Rafał Przetakowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gn0va6$3vh$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > pańszczyznę i opłacasz różne przyjemnostki posłów itp.
    > A jeśli pracujesz to odrabiasz pańszczyznę i opłacasz różne

    owszem, ale siakoś tak żyje mi się bulwa nać ,,ździebełko'' lepiej niż
    chłopu pańszczyźnianemu. Co obala tezę, że współczesna EU jest tak bardzo
    do dupy, że w poprzednich wiekiach było tylko lepiej.

    > Zauważ, że to co dostajesz "na rękę" to około 52% tego co faktycznie
    > wydaje na Ciebie pracodawca, a przecież on zarabia na Tobie. To Ty
    > pracujesz na jego mieszkanie, samochód ...

    Oczywiście, na tym niestety polega kapitalizm. Nie, żebym go kochał (jestem
    socjalistą z przekonania) i nie żebym uważał, że EU jest cudna. Po prostu
    obalam tezę, że kiedyś żyło się lepiej. Ja tam się nie mam ochoty zamieniać
    z pracownikiem piramidalnym czy chłopem pańszczyźnianym. Nawet w zasadzie z
    księciem piastowskim bym się chyba nie chciał zamienić, jak se tak czytam
    Jasienicę.

    > hmmm, spróbuj nie przyjść do pracy ot tak... Jak Cię pracodawca
    > wychłosta dyscyplinarką, aż Ci ciężko pracę będzie znaleźć, to pogadamy.

    Zdaje ci się. Poza tym, zobowiązania podejmujesz samodzielnie. Nie chcesz
    pracować dla danego pracodawcy, zmieniasz pracę. Możesz również zostać
    samodzielnym przedsiębiorcą, zatrudnić swoich pracowników i ich bezwstydnie
    wyzyskiwać, skoro to takie proste i lajtowe. Oni będą robili na ciebie, a
    ty będziesz se leżał do góry jajami.

    > A tak żeby było ciut w temacie. Po wypadku leżałem dość długo w szpitalu
    > każdego dnia faszerowany morfiną i tym podobnymi.

    No i? Czy ja mówię, że narkotyki mają być zabronione całkowicie? Są pewne
    uzasadnione momenty, kiedy można je użyć. Ale zysk musi przewyższać koszt.
    Ucięcie nogi ratuje przed gangreną, ale nikt nie postuluje ucinania sobie
    nóg dla jaj.

    > ps. Od jakiegoś czasu czytam Twoje posty i odnoszę wrażenie, że albo
    > masz niewiele lat i mało wiesz o życiu, albo jesteś fanatycznym moherem.

    Nie wiem co rozumiesz pod hasłem moher. Jak antyżydowskie bojówki Taty
    Grzybka, to się nie poczuwam. Ale mam już swoje dziesiątki lat i o życiu
    sporo wiem i anarchistyczne nawoływania napalonych na ćpanie nastolatków
    mnie nie kręcą. Życie nie polega na ,,dopalaniu się''. Mam takiego ucznia.
    2 lata temu nawet całkiem fajny był. Teraz wpadł w kręgi
    ochroniarsko-siłowniane. Podobno typowych dragów nie bierze, ale jakieś
    sterydy pakuje... Zgłupł wyraźnie i to widać. I za parę lat będzie pięknie
    napakowaną roślinką intelektualną.