  • 171. Data: 2009-02-04 17:54:35
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Nie. Ale trzeba mieć przepis od lekarza.

    Matko boska! To ja pewnie jakieś przestępstwo popełniłem! Kupiłem APAP w
    aptece! Lekarstwo! Bez recepty!

  • 172. Data: 2009-02-04 17:57:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Ano. też jestem za budową komunikacji miejskiej oraz za zaostrzaniem
    > przepisów drogowych.

    Sieg HEIL! Ordung mus sein!

  • 173. Data: 2009-02-04 17:58:22
    Od: MM <n...@i...pl>

    MM pisze:
    > I co dalej? Ano nic, znudził nam się ten sport.

    Ukuliśmy nawet takie powiedzonko: "Alkohol? To dla nastolatków." :))
    Oczywiście nikt z nas nie był nigdy na żadnych odwyku ani się nie
    odzwyczajał od picia. Po prostu przestaliśmy bo nam się znudziło i
    mieliśmy ciekawsze zajęcia.

    Nie mam żadnego złudzenia, że uchronienie mojego syna od uzależnienia
    będzie zależało ode mnie a nie zakazów prawnych. Młody i tak zawsze
    zdobędzie alkohol czy narkotyki jeśli będzie chciał, bo sam to robiłem i
    wiem do jakiego poświęcenia i kreatywności można się posunąć.
    Jednocześnie jestem pewny, że odpowiednio wychowując dzieci można je
    uchronić od uzależnienia choćby za rogiem rozdawano narkotyki za darmo.

    --
    pzdr

  • 174. Data: 2009-02-04 17:58:47
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Podobnie jak nóż do cięcia brzucha. Co nie znaczy, że ma być dostępny dla
    > każdego dresa.

    Mega ROTFL

    Licencje na noże... Zakaz krojenia chleba w domach!

  • 175. Data: 2009-02-04 18:14:51
    Od: MM <n...@i...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Licencje na noże... Zakaz krojenia chleba w domach!

    To powszechne ogłupienie już idzie w tę stronę:
    http://www.rodzinakatolicka.pl/index.php/ciekawostki
    /36-ciekawostki/967-skazany-za-no

    --
    pzdr

  • 176. Data: 2009-02-04 18:22:46
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:19
    > Przecie napisałem, że JKM, Jedyny Prawdziwy Prawuch RP. Ale nie o tym wątek,
    > więc zakończę te durne przepychanki.

    KŁAMIESZ I ZMYŚLASZ. Podaj konkretny przykład - kiedy, gdzie i co powiedział.

    Jesteś przykładem zindoktrynowanego człowieka, który prędzej będzie zmyślał niż
    przyzna, że jego obraz świata nie jest zgodny z prawdą. To dysonans poznawczy.

    mariano

  • 177. Data: 2009-02-04 18:25:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 15:17
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmc81q$8fu$1@news.onet.pl>):

    > I rozumiem, ze jestes ualezniony po uszy do dnia dzisiejszego?

    Niestety pozostanę uzależniony do końca życia. Rzuciłem w okresie studiów,
    potem po studiach wróciło :( Teraz rzuciłem w czerwcu, ale coraz ciężej
    wytrzymać.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 178. Data: 2009-02-04 18:33:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 18:34
    (autor MM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmcjk1$97p$1@news.ds.pg.gda.pl>):

    > No widzisz, przykładasz do innych swoją miarę i robisz z tego problem.

    Jaaasne. Ja jeden paliłem w podstawówce.

    > Nie wszyscy są słabi jak ty.

    To sprawdź jaki odsetek dzieci nie paliło nigdy.

    > Osobiście w czasach liceum z kolegami piłem
    > sporo, naprawdę sporo. Biliśmy na głowę niejednego uzależnionego. Gdyby
    > przykładać do nas tę twoją prostacką miarę to byśmy byli w ostatnim
    > stadium uzależnienia.

    Jak pisałem, alkohol zdrowych nie uzależnia. Więc to trochę inny przykład
    niż narkotyki. Aczkolwiek co zdrowia se napsuliście, to wasze.

  • 179. Data: 2009-02-04 18:33:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 18:58
    (autor MM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmckvs$hh3$1@news.ds.pg.gda.pl>):

> [...]
    > zdobędzie alkohol czy narkotyki jeśli będzie chciał, bo sam to robiłem i
    > wiem do jakiego poświęcenia i kreatywności można się posunąć.

    Ale mniej kreatywni się nie posuną. Więc minimalizuje się skala zjawiska.

    > Jednocześnie jestem pewny, że odpowiednio wychowując dzieci można je
    > uchronić od uzależnienia choćby za rogiem rozdawano narkotyki za darmo.

    Hm... Tylko jaką metodą.

  • 180. Data: 2009-02-04 18:34:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 18:39
    (autor futszaK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@4...com>):

    > słabą psychike masz, ja jakoś w życiu nie wypaliłem ani jednego
    > papierosa mimo ich powszechnej dostępności i legalności

    Są osobniki takie również. Rzadko bo rzadko, ale są.

    Co to jednak zmienia, skoro ćpasz inne rzeczy? Ja znów nie uległem innym.