  • 91. Data: 2009-02-04 04:27:48
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:16
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmaj84$blj$1@news.onet.pl>):

    > Chlopie. jha nie mam nic przeciwko temu, by na paczce z dopalaczmi pisalo
    > czcionka setka, ze naduzywanie prowadzi do zwyrodneinai miesnia sercowego
    > i dziur w mozgu. Bo to pewnie prawda - tak jak z tytoniem czy alkoholem.

    No dobrze, walka z papierosami trwa, bo są silnie wbudowane w społeczeństwo.
    Pewnie kiedyś zostaną całkiem zdelegalizowane. Więc czemu z innymi
    narkotykami mamy iść odwrotną drogą?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 92. Data: 2009-02-04 04:29:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:55
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmalgu$3q6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Użytkownik Tristan napisał:
    > [..]
    > I będą dopóty dopóki palenie będzie dzieciakom kojarzyć się z
    > "dorosłością".

    Chyba już dawno się z tym nie kojarzą. Mi się nie kojarzyły ZTCP. Niestety
    były powszechnie dostępne, a dilerzy mieli swój kiosk pod moją podstawówką
    i zaopatrywali nas wszystkich.

  • 93. Data: 2009-02-04 04:30:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:56
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <y8fybqyvl6od$.18c8671oz9f9.dlg@40tude.net>):

    > No to jednego idiote mniej.

    Idiotę? Bo nie analizuje składu chemicznego wszystkiego, co jest dostępne
    legalnie w sklepach? No nie rupaj se jajec.

  • 94. Data: 2009-02-04 04:32:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 04:08
    (autor MM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmb0rs$ghq$1@news.ds.pg.gda.pl>):

    > Tristan, ty jesteś zwykłym faszystą, choć sobie sprawy z tego nie zdajesz:
    > "Faszyzm, wbrew pozorom, wcale nie polega na wymachiwaniu rękami, czy
    > kultywowaniu sentymentu dla (...) Adolfa Hitlera. Najtwardszym jądrem
    > faszyzmu jest przekonanie, że władza państwowa wszystko wie lepiej i z
    > tego tytułu może dyktować, co i jak ludzie mają myśleć i mówić." A więc
    > zapewne i robić.

    Nie tyle władza państwowa, co powołani przez lud eksperci. Jako pojedynczy
    człowieczek nie jestem w stanie się bronić sam. Stąd ludzie się zrzeszają w
    społeczeństwa. Policjant dba o moje bezpieczeństwo, strażak również.
    Eksperci od żywienia badają mięso itepe. Tak, ,,władza państwowa'' wie
    lepiej ode mnie czy dana wołowinka mi szkodzi czy nie. Bo ta władza ją bada
    w moim imieniu. Jednostka nie jest w stanie tego zrobić.

  • 95. Data: 2009-02-04 04:36:19
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:35
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmakcn$std$1@inews.gazeta.pl>):

    > Rozumiem, że zęby wyrywasz sobie na żywca?

    Na szczęście jeszcze nie wyrywałem. Aczkolwiek raz jedna menda mi
    zaaplikowała z zaskoczenia tzw. znieczulenie i prawie umarłem wtedy na
    fotelu.

    > Operacje też chciałbyś żeby robiono na żywca bez znieczuleń - O ZGROZO!
    > - narkotykami ?

    Rozróżniasz leczenie nadzorowane przez powiedzmy specjalistów (choć o
    poziomie morderców w kitlach mam swoje zdanie) od zażywania bez powodu?
    Antybiotyki też jesz sobie na wieczór, do smaku?

    > A po operacjach broń Boże nie podawano tramadolu, morfiny itd. bo to - 0
    > ZGROZO! - narkotyki?
    > Oczywiście cierpiący na dolegliwe bóle - np. reumatyczne - też wg Ciebie
    > nie mają prawa do brania narkotyków. Mają cierpieć bo ból uszlachetnia?

    No przecie jeśli lekarz przepisuje lekarstwa, to są one dostępne.

    > Nie dostrzegłeś, że ta lista krzywd jest wynikiem prohibicji, a nie
    > samej narkomanii.

    Papierosy są dostępne, a lista krzywd pozostaje.

  • 96. Data: 2009-02-04 08:31:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Feb 2009 05:27:48 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >No dobrze, walka z papierosami trwa, bo są silnie wbudowane w społeczeństwo.
    >Pewnie kiedyś zostaną całkiem zdelegalizowane. Więc czemu z innymi
    >narkotykami mamy iść odwrotną drogą?

    bo jesteśmy członkiem Unii Europejskiej, nie po to się zrzeszaliśmy,
    żeby budować drugą Białoruś

  • 97. Data: 2009-02-04 08:38:07
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 03 Feb 2009 23:56:48 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Patrz jaka kampania jest robiona przeciwko paleniu, a jednak wciąż znajdują
    >się ofiary zaczynające palić. Przy braku zwalczania i publicznej akceptacji
    >narkotyków, padną ich ofiarą kolejni.

    jak padną to się będzie można tym zająć, jak na razie obserwujemy
    bezzasadne i paniczne działanie PRZECIW a nasze kochane chore państwo
    nie pomyśli że będą powstawać ciągle nowe, jeszcze mniej znane i nie
    kompletnie nie przetestowane substancje, które wiara i tak będzie
    kupować i spożywać

    > Może nawet ja. Bo skoro dana
    >substancja będzie legalnie dozwolona, to mogę ją kupić przypadkiem, w
    >spożywczym. Bo nie będzie się nazywała Narkotyk, tylko Dopalacz, napój
    >energetyzujacy, a może Radosny Zestawi Witaminek Na Wzmocnienie. Mogę tego
    >nie rozpoznać

    to niech się państwo zajmie edukacją a nie produkowaniem kolejnych
    zakazów

  • 98. Data: 2009-02-04 08:52:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 3 Feb 2009 22:18:05 +0100, Jacek Krzyzanowski
    <k...@k...pl> wrote:

    >Jak narazie to w zeszlym roku zginelo 500 osob i 10x tyle rannych za sprawa
    >kierowcow pod wplywem alkoholu.
    >Gdyby zamiast wody uraczyli sie efedryna, to najprawdopodobniej byloby 500
    >trupow mniej.

    pomimo dosyć liberalnego podejścia do świata nie byłbym tego taki
    pewny, i w ogóle jestem przeciwnikiem kierowania pojazdem po
    czymkolwiek zmieniającym świadomość

  • 99. Data: 2009-02-04 08:55:44
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 03 Feb 2009 22:48:53 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >No i? Jednak dzięki walce z tym zjawiskiem, jest ono w miarę minimalizowane.

    a może właśnie promowane ?

  • 100. Data: 2009-02-04 09:04:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Feb 2009 00:01:26 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    >szkołą, skoro byłby on legalny?

    ...czyli posiadający zarejestrowaną firme i płacący podatki

    >Obrońcy narkotyków to albo dilerzy albo ofiary ich propagandy we wczesnym
    >stadium uzależnienia.

    większość populacji na tym wczesnym stadium uzależnienia pozostaje,
    podobnie jak osoby pijące od czasu do czasu

    jednym słowem - nie dajmy się zwariować

    > Pojedźcie do jakiś ośrodków odwykowych i pogadajcie z
    >kolegami ,,z doświadczeniem''.

    sugerujesz że znajdujący się tam ludzie ograniczali się do okazyjnego
    palenia trawki czy wciągania amfy raz na kilka miesięcy ?

    jeśli politycy nie dążyli do populizmu tylko chcieli rzeczywiście
    działać na korzyść społeczeństwa to by pozwolili funkcjonować w/w
    sklepom pod warunkiem uczciwego informowania przez sprzedawców o
    konsekwencjach zażywania w/w specyfików