  • 191. Data: 2009-02-04 19:01:45
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 19:36:35 +0100, Tristan napisał(a):

    > Tak, taki Faraon to se zupełnie demokratycznie rządził Egiptem razem z
    > kapłanami. Tak, wiem. Rządził od piramidy do sfinksa...

    No wlasnie nie demokratycznie i dlatego Egipcjanie mieli wiecej wolnosci
    niz ludzie w UE.

  • 192. Data: 2009-02-04 19:02:48
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Hm... Tylko jaką metodą.

    Normalną. Domyślam się, że trudno ci sobie to wyobrazić, ale niektórzy
    nie są zlepkiem niekontrolowanych żądz i potrafią się powstrzymać siłą woli.

    Tacy jak ty wszystkich traktują jako nierozgarniętych, niekontrolujących
    się, prymitywnych, niemyślących. Może jesteś taki, nie wnikam, ale nie
    wszyscy są tacy jak sobie uroiłeś.

    --
    pzdr

  • 193. Data: 2009-02-04 19:04:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 19:45:28 +0100, Tristan napisał(a):

    > I jakie woły są na opakowaniu RedBulla zawierającego narkotyki?

    Chodzi Ci o kofeine?

  • 194. Data: 2009-02-04 19:05:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 20:02
    (autor MM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmcoom$5kt$3@news.ds.pg.gda.pl>):

    > Normalną. Domyślam się, że trudno ci sobie to wyobrazić, ale niektórzy
    > nie są zlepkiem niekontrolowanych żądz i potrafią się powstrzymać siłą
    > woli.

    Nie, pytałem o metodę wychowawczą, jaką zastosujesz.

    > Tacy jak ty wszystkich traktują jako nierozgarniętych, niekontrolujących
    > się, prymitywnych, niemyślących.

    Jasne. Wszystkie dzieci są megarozgarnięte, megakontrolujące się,
    nieprymitywne i myślące. I dlatego bulwa nać większość pali.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 195. Data: 2009-02-04 19:07:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 20:01
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c4mrq68rcibz.18b6ltnk75xn6$.dlg@40tude.net>):

    > No wlasnie nie demokratycznie i dlatego Egipcjanie mieli wiecej wolnosci
    > niz ludzie w UE.

    O! Kolejny, co uważa, że śmierć przy budowie piramidy to wolność większa niż
    ma obecnie. Nie ma sprawy. Cośtam do budowania znajdę. Ba! Nawet nie będę
    wymagał od ciebie umierania przy tym... Kiedy wpadniesz na budowę dla
    Tristaona?

  • 196. Data: 2009-02-04 19:13:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Niestety pozostanę uzależniony do końca życia. Rzuciłem w okresie studiów,
    > potem po studiach wróciło :( Teraz rzuciłem w czerwcu, ale coraz ciężej
    > wytrzymać.

    To idź póki czas do lekarza i weź receptę na Zyban.
    Po 3 tygodniach zażywania nie będziesz miał nawet ochoty na palenie.

    pozdrawiam
    Arek

  • 197. Data: 2009-02-04 19:13:42
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Jak pisałem, alkohol zdrowych nie uzależnia.

    No tak, w tym bełkocie jest sens. Alkohol uzależnia tylko...
    uzależnionych. :D

    > Więc to trochę inny przykład
    > niż narkotyki. Aczkolwiek co zdrowia se napsuliście, to wasze.

    Volenti non fit iniuria. Co, panie faszysto, nie pasuje stara rzymska
    zasada? Wszystko wiesz lepiej i będziesz zbawiał świat wbrew zbawianym,
    którzy nie chcą tego twoich urojonych rozwiązań?

    --
    pzdr

  • 198. Data: 2009-02-04 19:14:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 20:13
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmcpc0$q6n$1@inews.gazeta.pl>):

    > To idź póki czas do lekarza i weź receptę na Zyban.
    > Po 3 tygodniach zażywania nie będziesz miał nawet ochoty na palenie.

    Nie mam zamiaru ćpać. Jak piszę, pół roku z hakiem nie palę. Niestety
    uzależnionym pozostanę do końca życia, bo przez studia nie paliłem, w sumie
    z 7 lat.

  • 199. Data: 2009-02-04 19:16:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    wasz znak: <gmcpd5$akg$1@news.ds.pg.gda.pl>):

    > No tak, w tym bełkocie jest sens. Alkohol uzależnia tylko...
    > uzależnionych. :D

    Nie. Chorych. Podatnych na to, tylko nie wiedzących o tej podatności.
    Natomiast narkotyki uzależniają wszystkich.

    > Volenti non fit iniuria. Co, panie faszysto,

    no nic, myślę, że czas na PLONK, bo się silnie prosisz. Żegnaj.

  • 200. Data: 2009-02-04 19:19:21
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Nie, pytałem o metodę wychowawczą, jaką zastosujesz.

    Wyobraź sobie, że niektórzy ludzie myślą i jeśli im się powie coś
    ważnego to przemyślą. To może być dla ciebie szok, ale wyobraź sobie, że
    wiele dzieciaków bardzo dobrze zdaje sobie sprawę co jest dla nich dobre
    a co złe.

    Postawy buntownicze i używki wśród młodych często wynikają z prostackich
    "metod wychowawczych", które sprowadzają się do nakazów i zakazów.

    > Jasne. Wszystkie dzieci są megarozgarnięte, megakontrolujące się,
    > nieprymitywne i myślące.

    Tak, wiele dzieciaków jest poważniejszych i bardziej rozgarniętych niż
    ich prymitywni i faszyzujący nauczyciele.

    > I dlatego bulwa nać większość pali.

    Znam wiele dzieciaków i jakoś większość z nich nie pali, panie
    Kocham-Generalizację.

    --
    pzdr