  • Data: 2008-05-27 19:29:37
    Temat: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: "P^L^B" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Taka sytuacja:
    Zakład pracy typu ośrodek zdrowia publiczny. Kierownik w związku z remontem
    w filii wymyśla sobie, że w sobotę przyjdziemy i będziemy przenosić np.
    szafy kartoteczne. Normalnie w soboty nie pracujemy. Czy zgodnie z KP wolno
    coś takiego zarządzić słownie, pisemnie, czy wogóle? Pracownicy są
    "standardowi" tzn. pielęgniarki, pomoc stomatologiczna, lekarz i pracownik
    biurowy typu informatyk. Ja na tę sobotę mam z dawna zaplanowane urodziny,
    zjadą się goście itd. Czy bez konsekwencji mogę (możemy) odmówić przyjścia
    na taki "czyn społeczny"? Czy nie należałoby wynająć po prostu ekipy
    przeprowadzkowej?

    Piotr