  • 81. Data: 2003-03-19 05:19:59
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Wrocław, ul. Szewska 81/1 , 29 marzec, w samo południe, pasi?

    nie pasi, jestem z Warszawy.. chcesz coś ode mnie to przyjedź do mnie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 82. Data: 2003-03-19 08:45:25
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > nie pasi, jestem z Warszawy.. chcesz coś ode mnie to przyjedź do mnie

    Daj adres.

    Arek

  • 83. Data: 2003-03-19 11:45:29
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Daj adres.

    a przyjedziesz napewno?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 84. Data: 2003-03-19 15:07:12
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > a przyjedziesz napewno?

    Bez żadnych wątpliwości.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 85. Data: 2003-03-19 15:24:08
    Od: scream <s...@...pl>

    > Bez żadnych wątpliwości.

    ok, to ja przyjde z policją
    co Ty na to?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 86. Data: 2003-03-19 18:03:46
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > ok, to ja przyjde z policją
    > co Ty na to?

    Gdzie niby masz przyjść z policją?
    Miałeś mi podać adres do siebie tam gdzie można Cię zastać.
    Obojętne mi czy do chaty czy pracy i możesz sobie tam siedzieć
    z policją jak lubisz.
    Mnie tylko interesuje adres, co z nim ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 87. Data: 2003-03-19 19:19:10
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Gdzie niby masz przyjść z policją?

    tam gdzie chcesz sie ze mną spotkać celem pobicia mnie (a to przestępstwo)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 88. Data: 2003-03-19 19:49:35
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > tam gdzie chcesz sie ze mną spotkać celem pobicia mnie (a to przestępstwo)

    Jakiego pobicia?
    Jadę się z Tobą spotkać żebyś mi bluznął prosto w oczy tak jak to robisz
    publicznie jako anonim. Oczywiście potem dam Ci niezwykle zapadającą w pamięć
    lekcję jakie są konsekwencje znieważania innego mężczyzny. Ale to wszystko
    dla Twojego dobra cobyś następnym razem nie trafił na takiego co się nie będzie
    bawił w grzeczności i od razu wrazi Ci kawałek ołowiu lub stali.
    Dawaj więc ten swój adres.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 89. Data: 2003-03-19 20:09:30
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Jakiego pobicia?

    sam to napisaleś.. zagroziłeś mi tu na grupie pobiciem mnie.

    [ciah]

    EOT?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 90. Data: 2003-03-19 21:17:35
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > sam to napisaleś.. zagroziłeś mi tu na grupie pobiciem mnie.

    Nie odróżniasz pobicia od wymierzenia satysfakcji.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm