  • 11. Data: 2004-11-16 12:10:42
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz S. napisał(a):

    > Dlaczego ma blokowac defaultowo?
    > Jak kupuje telefon to chce z niego dzwonic tam gdzie mam ochote
    > Jak ktos nie chce to sobie blokuje

    Ok. Masz racje. Powinno byc w TPSA jak jest u innych operatorow,
    czyli no w Dialogu. Przy podpisywaniu umowy pytaja Cie czy zyczysz
    sobie bezplatna blokade 070x i sam decydujesz.

    j.

  • 12. Data: 2004-11-16 12:12:54
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-16 13:06 VERTRET said the following:
    [...]

    > Poza tym TP jest spółka publiczną i ma przynosić zysk a nie strate.
    > Zarządowi spółki, który by dobrowolnie ograniczał zysk grozi posądzenie o
    > działanie na szkode spółki a to jest karalne.
    Paczpan, a taka Netia blokowała domyślnie i nikt jakoś zarządowi tych
    zarzutów nie stawiał.
    KJ

  • 13. Data: 2004-11-16 12:15:56
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/16/2004 11:39 AM, Grzegorz S. wrote:

    > Moim zdaniem wszystko jest OK
    > Kazdy klient odpowiada za swoje polaczenia i tak powinno byc

    Nie znam tresci reklamacji - więc trudno powiedzieć.

    W TP SA mozliwe jest naliczenie impulsów na zablokowanej linii
    (oczywiście technicznie nie jest to mozliwe, ale mozliwe jest
    przypisanie zablokowanemu numerowi innych połaczeń) - wiec czy
    reklamacja była zasadna mógłby sie wypowiedzieć jedynie biegły -
    sytuacja gdy sam zainteresowany jest oceniającym zasadnośc reklamacji to
    paranoja, zakładając nawet dobrą wole i rzetelność.

    Moim zdaniem celowe byłoby posiadanie przez obywateli rejestratorów
    opłat z sygnalizacja przekroczenia progu na jednostkę czasu lub progu
    wogóle (to pomysł, jakby kto chciał produkować);

    Mozna też w tp sa ustawić max kwotę na usługi - znam takich, co
    przeznaczają np 300 zł na miesiąc i szlus - ale można ustawic np. 1000
    zł, by nie mieć za wielu ograniczeń, a odciąc mozliwość rachunku na
    kilkadziesiąt tysięcy. Zauważ, że np. bank potrafi zadzwonić, gdy ktoś
    chce zapłacić kartą znacznie więcej niz dotychczas - mając swiadomość,
    że działanie takie może być wynikiem błedu lub przestepstwa. Etyka kupca
    rejestrowego to także dbanie o satysfakcję klienta, a nie technika "kto
    dyma lepiej swoich klientów".

    Założenie, że ktoś, kto płacił 150 zł na miesiąc chce nagle zapłacić
    kilka tysięcy, by sobie poogladac kobitki w rozkroku, i czyni to
    dobrowolnie i swiadomie nie jest uprawnione i jest wysoce prawdopodobne,
    że jest wynikiem oszustwa - strony pornograficzne i materiały takowej
    treści są dostępne za zanacznie niższe ceny, więc stworzenie systemu,
    który generuje znacznie wyższe opłaty nosi znamiona celowego
    wprowadzenia w bład celem nieekwiwalntnej wymiany świadczeń.

    Praktyki takie są stosowane także przez operatorów - vide skomplikowane
    i niejednoznaczne tabele taryfikacyjne. Pół biedy,gdy odbywa się to w
    granicach dozwolonych przez prawo i w granicach racjonalności
    ekonomicznej, jak to np. miało miejsce z taryfikacją inicjacji
    połaczenia "darmowego" w wiadomej firmie.

    Zauważ, że np. nie zdarzają się przypadki, że ktoś wejdzie do Sheratona,
    zje obiad za 10 000,- zł, wypije kilka flaszek drogiego wina i dziwi
    się, co tak drogo i odmawia zapłaty.
    Pamiętam, jak kupowałem pierwszy telefon komórkowy - wiesz, co mnie
    najbardziej ciekawiło przy pierwszym rachunku ? Ile NAPRAWDĘ zapłacę, bo
    znając obyczje operatorów nie byłem pewien, co mnie spotka, a bynajmniej
    nie jestem technicznym czy ekonomicznym imbecylem.

    Cennik takiego np. ISDN ma 41 (słownie czterdzieści jeden) stron - czy
    jesteś w stanie na 100% stwiedzic w ciągu 15 min co ile kosztuje? Na pewno?

    Pzdr: Catbert

  • 14. Data: 2004-11-16 12:17:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-16 13:09 januszek said the following:

    > No tak, skoro w tresci tytulu watku jest napisane TPSA to mozna
    > zalozyc ze mowimy o EL-Necie... ;PPP

    Czy mam dużymi lieterami napisać, że _NIE_SPOJRZAŁEM_NA_SUBJECT (po
    polsku TYTUŁ)?

    KJ

  • 15. Data: 2004-11-16 12:32:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna też w tp sa ustawić max kwotę na usługi - znam takich, co
    > przeznaczają np 300 zł na miesiąc i szlus - ale można ustawic np. 1000
    > zł,

    I tak i nie:-). Po pierwsze nie ustawiasz limitu na kwote ale na ilosc
    implusow - na dodatek taktowana co 100impulsów. Po drugie nie jest to
    mozliwe we wszystkich planach taryfowych - chyba w zadnym z naliczaniem
    sekundowym. Ja mam plan darmowe wieczory i weekendy i u mnie nie da sie
    wprowadzic takiego limitu poniewaz impulsy sa naliczane standardowo
    natomiast dopiero przy wystawianiu rachunku są one rozliczane wg mojego
    planu taryfowego. Gdybym ustawila sobie limit np na 400impulsów to po np 3
    dniach moglabym miec telefon zablokowany poniewaz wisialam co wieczor po
    pare godzin na miedzymiastowych - oplata za te rozmowy wg mojego planu
    taryfowego wyniosla by 0zl ale wg limit impulsow mialabym wykorzystany i po
    zawodach

    mniej wiecej takie info dostalam w TPSA:-)

    HaNkA

  • 16. Data: 2004-11-16 12:39:40
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/16/2004 1:32 PM, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > I tak i nie:-). Po pierwsze nie ustawiasz limitu na kwote ale na ilosc
    > implusow - na dodatek taktowana co 100impulsów. Po drugie nie jest to
    > mozliwe we wszystkich planach taryfowych - [...]

    To mnie utwierdza w przekonaniu, że słowo "dymać" ma szerokie
    zastosowanie, w szczególnosci biznesowe :-(

    Pzdr: Catbert

  • 17. Data: 2004-11-16 12:40:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Czy mam dużymi lieterami napisać, że _NIE_SPOJRZAŁEM_NA_SUBJECT (po
    > polsku TYTUŁ)?

    Spokojnie. Zdarza sie. Nie mam pretensji przeciez. Powtorze: ":PPP" ;P

    j.

  • 18. Data: 2004-11-16 12:51:15
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/16/2004 1:06 PM, VERTRET wrote:

> [...]
    > Zarządowi spółki, który by dobrowolnie ograniczał zysk grozi posądzenie o
    > działanie na szkode spółki a to jest karalne.

    Jeżeli zarząd spółki wiedział lub dochowując nalezytej staranności mógł
    się dowiedzieć, że w oparciu o majątek spółki i świadczone przez nią
    usługi dokonywane jest wprowadzenie w bład w celu doprowadzenia do
    niekorzystnego rozporzadzenia mieniem oraz czerpał część z osiagnietej
    przstepczo przez inny podmiot korzyści, to sytauacja zarządu nie jest
    znacząco lepsza niz działanie na szkodę spółki.

    Ponadto nieosiagnięcie hipotetycznego, możliwego potencjalnie do
    osiagnięcia zysku z powodu działań, których legalnośc jest kwestionowana
    nie stanowi działania na szkodę spółki.

    Można sobie wyobrazić np. sytuacje, gdy wysyła się wszystkim abonentom
    aneks do umowy z mozliwością wypowiedzenia, zmieniający taryfikacje na
    1000 EUR z impuls, a potem windykuje się i przejmuje majatki tych, co
    sie nie połapali o co chodzi na czas - zajebisty zysk, dlaczego nie?

    Pzdr; Catbert

  • 19. Data: 2004-11-16 13:37:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik VERTRET vertret @ op.pl ...

    > Poza tym TP jest spółka publiczną i ma przynosić zysk a nie strate.
    > Zarządowi spółki, który by dobrowolnie ograniczał zysk grozi posądzenie o
    > działanie na szkode spółki a to jest karalne.

    a te kary po iles milionów to nie jest dzialanie na szkode spolki??? Widac
    jednak nikt sie tym nie przejmuje!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 20. Data: 2004-11-16 14:25:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Moim zdaniem operator powinien defaultowo blokowac numery 070x.

    Dlaczego operator ma każdego 'defaultowo' traktować jako idiotę?

    > W tej chwili taka blokada jest ekstra platna...

    Kiedyś, dawno temu była - teraz jest bezpłatna.