  • 1. Data: 2018-09-11 18:00:46
    Temat: DNA 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/kuchnia/wiadomosci-o-zywie
    niu/jemy-sztuczne-mięso-niezidentyfikowane-dna-znale
    ziono-w-jednej-piątej-próbek/ar-BBMXGOM

    "Brytyjska Agencja Standardów Żywności (FSA) podała, że aż jedna na
    pięć badanych próbek mięsa zawiera "bliżej nieokreślone DNA", które
    nie pochodzi od żadnego pojedynczego zwierzęcia."

    Jakies sztuczne mieso, czy po prostu badania DNA zawodzą na
    mieszankach ?

    J.

  • 2. Data: 2018-09-12 08:22:28
    Temat: Re: DNA 2
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-11 o 18:00, J.F. pisze:

> [...]
    > pochodzi od żadnego pojedynczego zwierzęcia."
    >
    > Jakies sztuczne mieso, czy po prostu badania DNA zawodzą na mieszankach ?

    A może robią stopniowo to, co od dawna obiecują - zaczynają nas karmić
    owadami i robakami? ;)
    No bo na pewno (?) kosmitów do mielonego nie dodają... Kto kupi zielone
    mięso :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-09-12 10:00:22
    Od: p...@g...com

    The FSA said it mainly looked for samples of cow, sheep, pig, horse, chicken, turkey,
    and goat and that DNA from other animals could have been present but not identified.

    following analysis, pig DNA was also found in many beefburgers, controversial because
    pork is a taboo food in the Muslim and Jewish communities

    nie ufaj mielonemu :-) na bank trafiaja tam stare konie, no i sprawdzilbym czy czasem
    nie koty i psy

  • 4. Data: 2018-09-12 11:05:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-12 o 10:00, p...@g...com pisze:
> [...]
    because pork is a taboo food in the Muslim and Jewish communities

    > nie ufaj mielonemu :-) na bank trafiaja tam stare konie, no i sprawdzilbym czy

    Jak ktoś je tylko koszer albo halal to ma przechlapane, bo nigdy nie ma
    pewności co je.
    Zresztą weganie też, np ostatnio wyczytałem, że nie powinni pić coca-coli ;)

    ,,Surowcem do coli są słodkie korzenie, tymi korzeniami żywią się różne
    ssaki, w tym myszy. Duże firmy produkujące colę zbierają te korzenie w
    tonach za pomocą koparek. Przy zbiorze wielu ton korzeni nie są w stanie
    wyciągnąć myszy. Dlatego korzenie są miażdżone razem z tym, co było
    pomiędzy korzeniami. Dopiero po tym, resztki wełny, łapy itp. wyciągane
    są z takiej masy! Ponieważ napój ma ciemniejszy odcień, nie można
    zauważyć, że zawiera on również krew i sok żołądkowy myszy."

    Wierzyć? Nie wierzyć?
    Mój kolega, który pracował w chłodni ponad 20 lat temu do tej pory nie
    kupuje jogurtów owocowych :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-09-12 11:18:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >communities

    >nie ufaj mielonemu :-) na bank trafiaja tam stare konie, no i

    Konie powyzej sa wymienione.

    koty i psy ... a skad ?

    Za to jakies hodowle zwierzat futerkowych ...

    Mnie glownie ciekawi, czy te badania DNA sa na tyle dokladne ...

    J.

  • 6. Data: 2018-09-12 11:20:56
    Od: p...@g...com

    w mielonym zawsze jest kupa syfu bo z definicji mozna w niewielkiej ilosci dodac
    wszystko co nie jest silnie trujace :-) natomiast ciekawi mnie co tam zmielili ?
    padlo wieloryba ? jakies stare konserwy wojskowe ?

  • 7. Data: 2018-09-12 11:22:05
    Od: p...@g...com

    --koty i psy ... a skad ?

    schroniska i ulice

    --Za to jakies hodowle zwierzat futerkowych ...

    za drogie no chyba ze zdechly

  • 8. Data: 2018-09-12 11:40:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >schroniska i ulice

    Schroniska owszem, ulice ... trzeba lapac ... lepiej potem odstawic do
    schroniska, pobrac dotacje, podtuczyc, i dopiero do rzezni :-)

    >--Za to jakies hodowle zwierzat futerkowych ...
    >za drogie no chyba ze zdechly

    Chyba, ze futro juz zdjete i zostal ... uciazliwy odpad, czy cenna
    karma ?

    J.