  • 1. Data: 2018-09-11 14:44:09
    Temat: okazywanie niezadowolenia
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "- To był nasz krzyk rozpaczy. Poszłyśmy tam z poczucia beznadziejności, bo
    widzimy, że instytucje do tego powołane - policja, urząd wojewody, urząd
    miasta - nie reagowały na hasła neofaszystowskie i rasistowskie wznoszone
    na wcześniejszych Marszach Niepodległości - mówiła ,,Wyborczej" Krystyna
    Zdziechowska, jedna z czternastu kobiet, które w ubiegłym roku próbowały
    zatrzymać marsz nacjonalistów.

    To m.in. przedstawicielki Obywateli RP i Warszawskiego Strajku Kobiet.
    Kiedy marsz zbliżał się do mostu Poniatowskiego, stanęły w szeregi i w
    poprzek drogi rozłożyły baner z napisem ,,Faszyzm stop". Na nagraniu
    zamieszczonym Facebooku widać, jak uczestnicy marszu je popychają, wyzywają
    i próbują wyrwać transparent. - Wypierdalaj z tym, ściągnij tę szmatę,
    kurwo - słychać męski głos.

    Od mijających je uczestników zgromadzenia słychać jeszcze: ,,zdrajcy",
    ,,ubecja", ,,lachociągi" i ,,suki". One w tym czasie skandują: ,,Precz z
    faszyzmem", ,,Nacjonalizm - to się leczy" i ,,Kobiety przeciwko faszyzmowi".
    Trzynaście kobiet usiadło na asfalcie, jedna nagrywała wszystko komórką. -
    Wcześniej mówiłam dziewczynom, żeby siadać plecami do siebie i nerki
    chronić. Ale nie dałyśmy rady w tym chaosie. Zarobiłam jednego kopniaka w
    brzuch i kilka w plecy. Starałam się głowę zasłonić rękami - opowiadała po
    marszu Kinga Kamińska z Obywateli RP. Po kilku minutach uczestnicy marszu
    znieśli protestujące kobiety z ulicy.

    Po zgromadzeniu 13 poturbowanych kobiet zawiadomiło prokuraturę. Śledczy
    wszczęli postępowanie w sprawie pobicia, naruszenia nietykalności cielesnej
    i znieważenia. Po 10 miesiącach śledztwo zostało umorzone. W uzasadnieniu
    decyzji czytamy, że kopnięcia, popychanie i zniewagi ,,oceniane obiektywnie
    wskazują na to, że nie były one objęte umyślnością. Zamiarem atakujących
    nie było pobicie pokrzywdzonych, lecz okazanie niezadowolenia, że znalazły
    się one na trasie ich przemarszu". Prokuratura pisze też, że

    ,,umiejscowienie obrażeń wskazuje, że przemoc, ze strony napastników
    nakierowana była na mniej newralgiczne części ciała, więc nie można mówić,
    aby zamiarem atakujących było narażenie poszkodowanych na
    niebezpieczeństwo."

    W uzasadnieniu czytamy też, że ,,o pobiciu nie można mówić w kontekście
    usuwania pokrzywdzonych z trasy przemarszu. Analiza zabezpieczonych nagrań
    nie wskazuje, by (...) zastosowana była wobec (wynoszonych) przemoc
    fizyczna".

    Dodatkowo - zdaniem prokuratury - przestępstwa będące przedmiotem oceny nie
    naruszają interesu ogółu."

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2390618
    7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
    losci-prokuratura.html#a=190&c=8000

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 2. Data: 2018-09-11 14:59:15
    Temat: Re: GW donosi: okazywanie niezadowolenia - Bo ci "GW faszyści" mieli być kulturalni!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > i próbują wyrwać transparent. - Wypierdalaj z tym, ściągnij tę szmatę,
    [...]
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2390618
    7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
    losci-prokuratura.html#a=190&c=8000

    Jaki "poziom niezadowolenia" ty byś okazał jakby ktoś ciebie
    _publicznie wyzywał_ od faszystów, nazistów, komunistów, stalinistów?
    Jak na _takie wyzwiska_ okazany poziom niezadowolenia był niewielki.
    Czy może nazwanie kogo faszystą to takie nic nie znaczące wyzwisko?
    Jak te [...] chciały zablokować _faszystów_ to czego do kurwy nędzy
    oczekiwały jeśli nie są "bardzo mało inteligentne"?

    Albo to byli faszyści i te panie są jak dla mnie idiotkami lub były
    gotowe na dosłowne męczeństwo, albo to nie byli faszyści i te panie
    publicznie mało podstawnie rzucały *bardzo ciężkimi* oszczerstwami.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-09-11 15:12:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Sep 2018 14:59:15 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jak na _takie wyzwiska_ okazany poziom niezadowolenia był niewielki.

    Co zazwyczaj robicie osobom, które mówią prawdę o waszej działalności?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 4. Data: 2018-09-11 15:22:22
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Jaki "poziom niezadowolenia" ty byś okazał jakby ktoś ciebie
    > _publicznie wyzywał_ od faszystów, nazistów, komunistów, stalinistów?

    Aha, to można za to bić?

    > Jak na _takie wyzwiska_ okazany poziom niezadowolenia był niewielki.

    W zasadzie publicznie można nazwać ciebie debilem... i tylko delikatnie okazuję
    niezadowolenie, przecież mogłem popchnąć ciebie pod tramwaj.

  • 5. Data: 2018-09-11 15:29:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Co zazwyczaj robicie osobom, które mówią prawdę o waszej działalności?

    "Prawdę" pisaną cyrylicą? [ Józef Stalin największym antyfaszystą był ]
    Co Gazeta Wyborcza robi ludziom mówiącym prawdę/"prawdę" o jej działaniach?
    Pozywa z paragrafów o działaniu na szkodę spółki giełdowej za wzywanie
    do bojkotu?

    Te panie mogą pójść w ślady Kobylańskiego i skierować prywatny pozew
    karny. AFAIR Michnik (Adam) okazał się niewinny przez przedawnienie już
    w trakcie procesu przed wolnym sądem. Czy może tym paniom przekonań nie
    starcza by pozwać _na koszt własny_ a nie wszystkich podatników?
    Ten "faszyzm" aż tak groźny dla nich nie jest?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-09-11 20:52:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Pozywa z paragrafów o działaniu na szkodę spółki giełdowej za wzywanie

    To teraz pytanie. Jak się ktoś poczuje obrażony powyższym, to jest uprawniony
    by Ci wpuścić staropolski wpierdol, czy nie? Jeśli tak, to przyjmij to na klatę
    i podaj adres. Dziękuję.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2018-09-11 21:19:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
> [...]
    > by Ci wpuścić staropolski wpierdol, czy nie? Jeśli tak, to przyjmij to na klatę

    A ja się wpierdoliłem do holu budynku na Czerskiej z transparentem "Komuna WON!"?
    Jak analogia to porządna.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2018-09-11 21:27:01
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > A ja się wpierdoliłem do holu budynku na Czerskiej z transparentem "Komuna WON!"?
    > Jak analogia to porządna.

    Włazisz na mój komputer. Czy mogę okazać swoje niezadowolenie w sposób
    ziobrowy?

  • 9. Data: 2018-09-11 22:21:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-11 o 21:19, A. Filip pisze:
    > A ja się wpierdoliłem do holu budynku na Czerskiej z transparentem "Komuna WON!"?
    > Jak analogia to porządna.

    Pomimo, że to na pewno nieprawda to popieram....ale ludzi odważnych
    naprawdę.
    Brawo!
    Tam na Czerskiej było przedtem zawsze przedsiębiorstwo transportowe
    TRANSBUD. Nawet na wczasach byłam z córką w ich ośrodku k/Kudowy Zdrój.
    Wczasy kupiłam w jakiejś agencji wczasowej.
    Nie mogę sobie uzmysłowić skąd raptem tyle gołodupków się pobogaciło jak
    nastała Solidarność i raptem stali sie bogaczami, wykupywali fabryki,
    czy ten Transbud.
    Prawdopodobnie Ameryka im słala kupę dolarów. Na pocztku myślałam, że do
    podziału dla wszystkich Polaków, ale prawda okazała się zupełnie inna.
    Oni teraz" Pany". Wykiwali nas.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-09-12 08:46:51
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-09-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > A ja się wpierdoliłem do holu budynku na Czerskiej z transparentem "Komuna WON!"?
    > Jak analogia to porządna.

    Jaka analogia? Po prostu pytam, czy ktoś kto się poczuje dotknięty Twoimi
    wypowiedziami może Ci spuścić wpierdol i to będzie wg Ciebie ok, czy nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com