  • 1. Data: 2018-09-08 09:10:07
    Temat: Jawny rejestr pedofilii "prawidłowo"/prawidłowo nie zawiera księdza Kani
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    IMHO Dyskusja o tym czy rejestr unika wpisywania księży w ogóle
    błyskawicznie przerodzi się w głownie polityczną. IMHO Dyskusja (tylko)
    o _bardzo konkretnym_ przypadku księdza Kani może zasadniczo pozostać na
    temat grupy *.prawo.

    https://news.google.com/story/dGFb3SwGOBULr0Mp-OosH4
    _bW0cAM?hl=pl&ned=pl_pl

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/rejestr-pedofilow-ni
    e-obejmuje-ksiezy/tx3qf9t
> [...]
    > nie znalazł się na liście pedofilów, stworzonej przez Ministerstwo
    > Sprawiedliwości - czytamy w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej". - To
    > wszystko kłamstwa - skomentował publikację dziennika Zbigniew Ziobro,
    > zapowiadając procesy wobec dziennikarzy i mediów "rozpowszechniających
    > nieprawdziwe informacje".
    > [...] Jak napisał na Twitterze Sebastian Kaleta, aby trafić do rejestru
    > pedofilów, trzeba dopuścić się gwałtu. Tymczasem niewidniejący w
    > rejestrze ksiądz Kania został skazany na siedem lat więzienia właśnie

    Co do linku do samej Gazety Wyborczej: unikam używania/promowania na
    usenecie linków do stron które nie są udostępniane bezpłatnie bez
    ograniczeń dostępu

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-09-08 15:41:56
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza "mija się z prawdą" podając treść wyroku [S. Kaleta]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Co do linku do samej Gazety Wyborczej: unikam używania/promowania na
    > usenecie linków do stron które nie są udostępniane bezpłatnie bez

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/kontrowers
    je-w-sprawie-rejestru-pedofilow/w9w6xrk
    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-09-10 13:03:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 08 Sep 2018 09:10:07 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Co w tym dziwnego? Proboszcz w Tylawie latami wkładał ręce pod bluzki
    dziewczynek i dotykał ich piersi, wkładał ręce do majtek i dotykał krocza,
    całował, wkładał palec do pochwy.
    Krośnieńska prokuratura umorzyła postępowanie w sprawie sługi bożego, a
    przełożonym zatwierdzającym tę decyzję był nie kto inny jak osławiony
    Stanisław Piotrowicz. Jego zdaniem, dotykanie miejsc intymnych to przejaw
    ,,zdolności bioenergoterapeutycznych".

    https://oko.press/stanislaw-dajciumka-piotrowicz-pro
    kurator-ktory-chronil-ksiedza-molestujacego-dziewczy
    nki/

    <<Piotrowicz tłumaczy zwyczaj nocowania dzieci na plebanii: Dla dzieci
    nocowanie w obcym domu jest atrakcją. Kąpiel wynikała zaś z tego, że dzieci
    były brudne. Całowanie w usta według Piotrowicza było na zasadzie ,,daj
    ciumka" czy"gilgotanie brodą".>>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 4. Data: 2018-09-13 23:42:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-09-18 o 13:03, Olin pisze:

> [...]
    > były brudne. Całowanie w usta według Piotrowicza było na zasadzie ,,daj

    Problem w tym, że chyba nie do końca rozumiesz treść podlinkowanego
    artykułu. Nawet z niego wynika, że "(...) Kierowana przez niego
    prokuratura okręgowa w Krośnie umorzyła w 2001 r. postępowanie wobec
    proboszcza z Tylawy, Michała M." Kierowanie prokuraturą nie polega na
    analizowaniu każdej kolejnej sprawy.

    Nie mam zamiaru bronić tego proboszcza, ale zwracam uwagę na podniesione
    w artykule, że 25 czerwca 2004 roku, w trzy lata od ujawnienia skandalu
    w Tylawie, Sąd Rejonowy w Krośnie skazał 65-letniego ks. M. na dwa lata
    więzienia z zawieszeniem na pięć za molestowanie sześciu
    dziewczynek.Czyli wygląda na to, że mechanizmy prawne zadziałały
    prawidłowo.

  • 5. Data: 2018-09-14 10:33:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 23:42:15 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > więzienia z zawieszeniem na pięć za molestowanie sześciu
    > dziewczynek.Czyli wygląda na to, że mechanizmy prawne zadziałały

    Mechanizmy zadziałały dopiero po interwencji Ministerstwa Sprawiedliwości i
    podjęciu na nowo sprawy przez prokuraturę w Jaśle.
    Piotrowicz żarliwie bronił decyzji o umorzeniu sprawy w czasie konferencji
    prasowej w listopadzie 2001 roku a także w wywiadzie dla ,,Wyborczej", który
    ukazał się 8 listopada 2001 r.

    Dlatego pominięcie en-bloc księży w rejestrze pedofilów zupełnie mnie nie
    zaskakuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 6. Data: 2018-09-14 13:56:46
    Temat: Re: Jawny rejestr pedofilii "prawidłowo"/prawidłowo nie zawiera księdza Kani/Polańskiego
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > ukazał się 8 listopada 2001 r.
    >
    > Dlatego pominięcie en-bloc księży w rejestrze pedofilów zupełnie mnie nie

    A napisze _konkretnie jak prawnikowi by wypadało_ czy:
    a) ksiądz _z Tylawy_ powinien być w jawnym rejestrze według _obecnie_
    obowiązujących przepisów
    b) ksiądz z Tylawy powinien być w jawnym rejestrze => należy odpowiednio
    zmienić przepisy jeśli pod obecne nie podpada
    c) czy nauczycielka co miała/ma dziecko z uczniem poniżej lat 15 powinna
    znaleźć się w tym rejestrze czy może "matkę trzeba wesprzeć"
    d) czy "wielki artysta" Polański powinien znaleźć się w rejestrze

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2018-09-14 16:17:40
    Od: Kviat

    W dniu 2018-09-14 o 13:56, A. Filip pisze:

> [...]

    dziewczynek i dotykał ich piersi, wkładał ręce do majtek i dotykał
    krocza, całował, wkładał palec do pochwy."

    Przez ile lat i ile dziewczynek powinien tak potraktować, żebyś go uznał
    za groźnego?

    > c) czy nauczycielka co miała/ma dziecko z uczniem poniżej lat 15 powinna
    > znaleźć się w tym rejestrze czy może "matkę trzeba wesprzeć"

    I nie widzisz różnicy pomiędzy tą nauczycielką, a tym księdzem?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2018-09-14 16:22:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > krocza, całował, wkładał palec do pochwy."
    >
    > Przez ile lat i ile dziewczynek powinien tak potraktować, żebyś go

    Dlaczego swoją "odpowiedź" pasującą do pytania "b" umieściłeś pod
    pytaniem "a"? Celowo manipulujesz czy inteligencji ci nie starczyło?

    > I nie widzisz różnicy pomiędzy tą nauczycielką, a tym księdzem?

    Objaśnij mi przemądrzały _seksisto_ dlaczego mam widzieć różnice.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-09-14 20:56:20
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-14 o 16:22, A. Filip pisze:

    > Dlaczego swoją "odpowiedź" pasującą do pytania "b" umieściłeś pod
    > pytaniem "a"? Celowo manipulujesz czy inteligencji ci nie starczyło?

    > Objaśnij mi przemądrzały _seksisto_ dlaczego mam widzieć różnice.

    Jeśli nie widzisz tu różnicy to jesteś durniem. A durniom nie ma co
    tłumaczyć, bo sa zbyt durni by zrozumieć. Tłumaczenie czegoś durniowi to
    rzucanie pereł przed wieprza.

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2018-09-14 21:06:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Jeśli nie widzisz tu różnicy to jesteś durniem. A durniom nie ma co
    > tłumaczyć, bo sa zbyt durni by zrozumieć. Tłumaczenie czegoś durniowi
    > to rzucanie pereł przed wieprza.

    Jeśli nie potrafisz wyartykułować różnicy jaką niby powinien widzieć to
    po co zaśmiecasz swoimi postami grupę prawo a nie spadasz na grupę polityka?
    Jesteś _pierdołą_ co nie potrafi wyjaśnić nawet tym co niezbyt chcą zrozumieć?
    Ja na twoim miejscu bym się wstydził to rozgłaszać. Ty wstydu nie masz?

    --
    A. Filip