  • 1. Data: 2018-09-10 10:57:13
    Temat: zarzuty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://dziennikbaltycki.pl/tragedia-w-lebie-utonela
    -18-latka-zakonczono-poszukiwania-21letniego-chlopak
    a-kapali-sie-w-zabronionym-miejscu-ciala-nie/ar/1347
    2778

    jedna dziewczyna utonela, druga zyje, chlopak znikl, wiec pewnie tez
    utonal ...

    "Prowadzimy postępowanie w kierunku nieumyślnego spowodowania
    śmierci - informuje Patryk Wegner, szef Prokuratury Rejonowej w
    Lęborku, który dodaje, że w takich przypadkach to standardowa
    postępowanie, która ma na celu sprawdzenie wszystkich okoliczności
    tragedii."

    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/dolnoslaskie-24-
    latek-przyjechal-na-wesele-kuzynki-zginal-na-torach-
    aa-roMh-b8iN-4SK6.html

    "24-letni Kamil K. z Potoczka wpadł pod pociąg relacji Wróblin
    Głogowski - Lubin. Według dotychczasowych ustaleń mężczyzna wysiadł na
    feralnej stacji godzinę wcześniej z pociągu jadącego z Zielonej Góry
    do Wrocławia. Następnie miał on siedzieć na peronie, po czym, widząc
    nadciągający pociąg, poderwać się z miejsca i rzucić na tory. Kobieta,
    która widziała zachowanie zmarłego na stacji wspominała, że miał on
    problemy z utrzymaniem przez co zataczał się.

    Śledztwo prowadzone jest pod kątem nieumyślnego spowodowania śmierci"

    Wypadki na pierwszy rzut oka ... czy to jakas nowa moda z tymi
    zarzutami, czy prokuratura potrzebuje, zeby sledztwo szerokie wdrozyc,
    czy poszli maszyniscie na reke i od razu postawili zarzuty ... o co tu
    chodzi ?

    J.

  • 2. Data: 2018-09-10 20:10:38
    Temat: Re: zarzuty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2018 o 10:57, J.F. pisze:

> [...]
    > zarzutami, czy prokuratura potrzebuje, zeby sledztwo szerokie wdrozyc,
    > czy poszli maszyniscie na reke i od razu postawili zarzuty ... o co tu

    Było tłumaczone;) Emotikon wymuszony, bo sprawa średnio śmieszna.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-09-12 21:14:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-09-18 o 10:57, J.F. pisze:

> [...]
    > zarzutami, czy prokuratura potrzebuje, zeby sledztwo szerokie wdrozyc,
    > czy poszli maszyniscie na reke i od razu postawili zarzuty ... o co tu

    Zginął człowiek. Postępowanie - choćby już na wstępie wydawało się, ze
    to wypadek - w jakimś kierunku prowadzić trzeba. Skoro człowiek zginął,
    to nieumyślne spowodowanie śmierci jest tym "najniższym".

  • 4. Data: 2018-09-12 21:37:32
    Od: <9...@8...213732.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Zginął człowiek.

    Fakt.

    > Postępowanie [...] w jakimś kierunku prowadzić trzeba.

    Załóżmy, że to teza do kolejnego zdania...

    > Skoro człowiek zginął, to nieumyślne spowodowanie śmierci jest tym "najniższym"

    To niebywała bzdura, biorąc pod uwagę tezę, można prowadzić sprawę w
    kierunku umorzenia w związku ze śmiercią sprawcy/ofiary! Ale rozumie się, że
    winnego w V RP trzeba wystawić na publiczna chłostę, i to jest w linii
    obecnego podejścia do obywatela, a nie jakie ś tam konwenanse typu
    winy/niewinny -- panie Tomasik (coś nie ma pana w wykazie czynnych stróżów
    prawa)

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2018-09-13 09:23:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Zginął człowiek. Postępowanie - choćby już na wstępie wydawało się, ze
    > to wypadek - w jakimś kierunku prowadzić trzeba. Skoro człowiek zginął,
    > to nieumyślne spowodowanie śmierci jest tym "najniższym".

    Pijak wlazł pod pociąg, maszynista nie miał na to wpływu.
    To może zarzuty postawić prezesowi PKP?
    To z jego winy pociąg am się znalazł.
    A może jednak zacząć wywalać z roboty co głupszych prokuratorów?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-09-13 18:12:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2018 o 09:23, RadoslawF pisze:

    > Pijak wlazł pod pociąg, maszynista nie miał na to wpływu.
    > To może zarzuty postawić prezesowi PKP?
    > To z jego winy pociąg am się znalazł.
    > A może jednak zacząć wywalać z roboty co głupszych prokuratorów?

    Ciekawe komu postawią zarzuty za morze bałtyckie. Pewnie rodzicom (dla
    ich dobra). W końcu gdybu nie oni to by nie wlazł.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-09-13 21:17:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2018 21:14:18 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Zginął człowiek. Postępowanie - choćby już na wstępie wydawało się, ze
    > to wypadek - w jakimś kierunku prowadzić trzeba.

    Jak trzeba to trzeba- z tym dyskutować nie będę.
    Tylko czemu nie w kierunku wypadku?

    > Skoro człowiek zginął,
    > to nieumyślne spowodowanie śmierci jest tym "najniższym".

    A gwałtu na rozumie tu nie zauważasz?

  • 8. Data: 2018-09-13 21:20:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 września 2018 18:12:38 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Ciekawe komu postawią zarzuty za morze bałtyckie. Pewnie rodzicom (dla
    > ich dobra). W końcu gdybu nie oni to by nie wlazł.

    Ja bym postawił obsadzie posterunku Policji w Łebie
    Jakby dbali o bezpieczeństwo turystów to by byli koło falochronu i by się wypadek,
    sorry "nieumyślne spowodowanie śmierci" nie zdarzyło.

  • 9. Data: 2018-09-13 21:34:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 18:12:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ciekawe komu postawią zarzuty za morze bałtyckie. Pewnie rodzicom (dla
    > ich dobra). W końcu gdybu nie oni to by nie wlazł.

    Pilsudski, Paderewski, Haller ... i pewnie by sie troche znalazlo.
    Po co bylo morze przylaczac :-)

    No a potem Bierut i Stalin :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-09-13 21:37:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 21:14:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zginął człowiek. Postępowanie - choćby już na wstępie wydawało się, ze
    > to wypadek - w jakimś kierunku prowadzić trzeba. Skoro człowiek zginął,
    > to nieumyślne spowodowanie śmierci jest tym "najniższym".

    A nie ma jakiegos "w sprawie", czy "wyjasniajace" ?

    Bo potem co - umorzyc z powodu niewykrycia sprawcow, czy smierci
    podejrzanego ... o spowodowanie wlasnego zgonu.

    J.