  • 41. Data: 2018-07-24 16:25:34
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    -sad-ostateczny-brna-sejmie-interweniowala-policja,2
    65159.html

    > Mnie do głowy przyszedł taki rysunek satyryczny Mleczki. Facet maluje na
    > murze napis "Władza jest do dupy", a dwóch milicjantów się zastanawia,
    > czy zamknąć go za obrazę władzy, czy zdradę tajemnicy państwowej. :-)

    Ja głosuje za ukaraniem za zdradę tajemnicy państwowej! ;-)
    Prawo humoru: Władze się zmieniają a wiele dowcipów pasuje bez zmian :-)

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2018-07-24 23:56:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mnie do głowy przyszedł taki rysunek satyryczny Mleczki. Facet maluje na
    > murze napis "Władza jest do dupy", a dwóch milicjantów się zastanawia,
    > czy zamknąć go za obrazę władzy, czy zdradę tajemnicy państwowej. :-)

    Niestety bardzo na czasie.

    Shrek

  • 43. Data: 2018-07-24 23:57:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2018 o 17:31, Stokrotka pisze:

    > Ja myślę jednak, że pomyliłeś władzę z państwem.
    > W pszeciwnym pszypadku akceptujesz zabory.

    Myślę, że wiem co chciałem napisać. Władza przywłaszcyła sobie państwo,
    nie przymierzając jak zaborcy. I właśnie tak to traktuję.

    Shrek

  • 44. Data: 2018-07-25 00:40:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 12:30, Olin pisze:

    > To typowe dla zdradzieckich mord.

    Skoro twierdzisz ze masz mordę zdradziecką to nie będę zaprzeczał.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2018-07-25 16:30:30
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Myślę, że wiem co chciałem napisać. Władza przywłaszcyła sobie państwo,
    > nie przymierzając jak zaborcy. I właśnie tak to traktuję.

    NIe zgadzam się. Jeśli istnieją organizacje opozycyjne, legalnie, to nie
    jest prawdą to co napisałeś.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 46. Data: 2018-07-25 17:01:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-07-18 o 16:30, Stokrotka pisze:
    > NIe zgadzam się. Jeśli istnieją organizacje opozycyjne, legalnie, to nie
    > jest prawdą to co napisałeś.

    Tylko te organizacje nie potrafią się doczekać do kolejnych wyborów i to
    jest problemem podstawowym.

  • 47. Data: 2018-07-25 19:19:45
    Od: Kviat

    > Tylko te organizacje nie potrafią się doczekać do kolejnych wyborów i to
    > jest problemem podstawowym.

    Pomijając brak logiki u stokrotki, bo w państwach reżimowych zwykle
    istnieje legalna opozycja, a wręcz jest pożądana, bo w ten sposób
    legitymizuje reżimową władzę...

    Problemem podstawowym nie jest słabość opozycji. Problemem podstawowym
    jest łamanie prawa przez formację rządzącą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 48. Data: 2018-08-06 11:05:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 17:25, Shrek pisze:

    > Z ciekawości - gdzie jest nakazany szacunek do Państwa? Bo ja na
    > przykład żadnego szacunku do obecnego państwa polskiego nie mam. Co
    > więcej do większości władz czuję pogardę zamiast szacunku i uważam ich
    > za przestępców. Uważam że ich miejsce jest w pierdlu (dla tych którzy
    > nie mieli odwagi pełnić funkcji konstytucyjnych i przed TS dla reszty).
    > Który paragraf naruszam taką myślozbrodnią?

    niestety niewiele się zmieni na lepsze do czasu, aż ludzie przestaną
    wybierać władzę, a zaczną zarządzających. Zrozumieją wtedy, że to nie
    państwo daje, tylko rozdysponowywane są nasze pieniądze.
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 49. Data: 2018-08-14 11:12:22
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Niczego nie musieli (no chyba, że uciekli przed niechybnymi wyrokami).
    Ale potracili parę intratnych stanowisk.
    Do prawdziwej pracy iść nie chcieli.
    Przy okazji wybrali kapitalizm zamiast socjalizmu, który to wcześniej tak pracowicie
    wychwalali i "budowali".

    -----

  • 50. Data: 2018-08-14 11:20:14
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Uważasz, że za dwa pokolenia Żydzi nie będą mordować Palestyńczyków, a Rosjanie
    najeżdżać słabszych sąsiadów?
    I że np. ludobójstwa Ormian nie dokonali Turcy, lecz jakiś tam sobie anonimowy
    turecki 'Jan Kowalski' czy jak oni tam się w tej Turcji nazywali?
    To co dziś robią delegacje niemieckie przed np. pomnikiem ofiar getta?

    -----

    > Dlaczego jakiś 6-letni Mosiek w Izraelu, ma odpowiadać za praprapra dziadka w
    polskim UB?
    > Ta prawacka retoryka o zbiorowej odpowiedzialności jakichś narodów za czyny
    praprapra dziadków jest idiotyczna.
    > Jakbyś miał pecha i miał praprapra dziadka przestępcę, to od razu byś zmienił
    zdanie co do ponoszenia konsekwencji za jego czyny.
    > Bo jak inaczej rozumieć twoje dywagacje na temat odpowiedzialności narodów za takie
    czy owakie czyny przodków?