  • 71. Data: 2008-06-05 12:09:55
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maluch pisze:

    > Jak za mało, to dodaj wysepkę ;)

    Tyle że tylko na długości wysepki...

  • 72. Data: 2008-06-05 13:03:07
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    wiadomości news:qb1lh5-rjs.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tyle że tylko na długości wysepki...

    Tak. Cała rzecz polega na tym, żeby była podzielona fizycznie. Także karton
    z Tira nie dzieli. Trawnik, płotek itp.itd. Przecież nikt o zdrowych
    zmysłach nie wkopie latarni na środku jezdni /jednej/. Nawet jak wymalowane
    są na środku drogi dwie ciągłe linie, bo one nie dzielą jezdni. Na krótkim
    odcinku wygląda to może dziwnie i śmiesznie, że droga ma dwie jezdnie. Może
    ona nie trzyma norm klasycznej drogi dwujezdniowej, odpowiednio oznakowanej,
    ale została podzielona fizycznie i zachowujemy się tak jakby ona trzymała
    normy.
    --
    Maluch

  • 73. Data: 2008-06-05 17:00:09
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <q...@n...lechistan.com>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> m.in. napisał(a)::

    > Niby gdzie? Poza _minimalną_ odległością do wyprzedzania rowerów i
    > kolumn pieszych? (która i tak będzie za mała w pewnych warunkach)

    Nie mówię tylko o wyprzedzaniu, przegrepuj sobie PoRD i zerknij w ilu
    miejscach masz tam podane jednostki długości. W dalszym ciągu czekam na te
    odległości których w PoRD nie ma. Do czasu do póki ich nie podasz, możesz
    mnie uznać (jeśli Ci wygodniej) za wyprzedzającego/omijającego.

    Poza tym nie popadajmy w skrajności, lewy pas nie jest moim ulubionym
    miejscem, jednak jeśli się już tam znalazłem, to zapewne miałem powód i
    napewno nie zjadę na prawy, tylko dlatego, że jakiemuś mistrzowi się
    spieszy.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 74. Data: 2008-06-05 18:48:46
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Ja bym połowie ciężaroków zabrał PJ. Ostatnio jeden taki mi prawie pod
    > samą
    > maskę się wpakował, zmusił do hamowania ostrego, a następnie się z
    > kolegą ,,ścigali'' przez 10kmów.
    > --
    > Tristan

    To nie do końca jego wina. Po prostu jego ogranicznik predkości jest
    wyregulowany np. na 92km/h a kolegi na 89km/i i choćby nie wiem jak bardzo
    chciał to nie wyprzedzi szybciej. Dlatego jak dla mnie powinno się je
    zlikwidować w tej postaci jakie są. Miałyby sens automatyczne ograniczniki
    do 50km/h w terenie zabudowanym i to dla wszystkich pojazdów.

  • 75. Data: 2008-06-05 18:54:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 czerwiec 2008 20:48
    (autor William
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g29ce6$117b$1@news2.ipartners.pl>):

    > To nie do końca jego wina. Po prostu jego ogranicznik predkości jest
    > wyregulowany np. na 92km/h a kolegi na 89km/i i choćby nie wiem jak bardzo
    > chciał to nie wyprzedzi szybciej.

    No to po co zabiera się za wyprzedzanie? Skoro nie jest w stanie, niech nie
    wyprzedza. Jak kolega jedzie z tą samą prędkością, to nie ma powodu, żeby
    go wyprzedzać. Jeżeli bardzo musi, niech się na radiu dogadają. Nie trzeba
    zresztą na radiu, bo ten wyprzedzany też widzi co się dzieje. Ale że są dwa
    dupki, to wychodzi jak w Zespole Adwokackim Dyskrecja. ,,Ścigały się po
    szosie dwa łosie, dwa łosie A potem stać się stało co stać musiało się...''

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 76. Data: 2008-06-05 23:30:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Motyliński pisze:

> [...]
    > odległości których w PoRD nie ma. Do czasu do póki ich nie podasz, możesz
    > mnie uznać (jeśli Ci wygodniej) za wyprzedzającego/omijającego.

    "Dlaczego pan jechał lewym pasem"?
    "Bo wyprzedzałem inny samochód - ten, co był dwa kilometry przede mną".

    Jakiś sąd w to uwierzy? (OK, debile zdarzają się i tam, ale mam jednak
    nadzieję, to mniejszość ;) )

    Miłego płacenia mandatów.

  • 77. Data: 2008-06-06 00:04:33
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <a...@n...lechistan.com>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> m.in. napisał(a)::

    > "Dlaczego pan jechał lewym pasem"?
    Bo prawy nie nadaje się moim zdaniem do jazdy.
    Bo na następnym skrzyzowaniu skręcam wlewo.
    Bo tu gdzieś mam skęcic w lewo i jadę lewym, żeby nie przeoczyć i nie
    stwarzać zagrożenia, nagłym manewrem.
    (Wybierz sobie jedno, choc oczywiście możliwych odpowiedzi jest więcej).

    > Miłego płacenia mandatów.
    Od kilku lat nie zaplamiłem żadnego.

  • 78. Data: 2008-06-06 13:18:20
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl>

    Tristan pisze:

    > Chodziło mi o odcinek na terenie Gliwic. Pisałem o początkach Gliwic i
    > końcu ,,ścigania'' w Zabrzu. Więc kierunek Gliwice->Zabrze.

    Trzy pasmowka zaczyna sie w Gliwicach ... :) wiec na odcinku Gliwice -->
    Zabrze sa juz 3 pasy :) Ale to juz OT ..

    Pozdrawiam
    Bastek

  • 79. Data: 2008-06-09 11:45:48
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl>

    Tomasz Motyliński pisze:
> [...]
    > stwarzać zagrożenia, nagłym manewrem.
    > (Wybierz sobie jedno, choc oczywiście możliwych odpowiedzi jest więcej).

    I oczywiscie sa to Twoje prawdziwe powody ? :))

    Pozdrawiam
    Bastek