  • 61. Data: 2008-06-05 10:30:15
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    news:g28eoc$mbo$15@news.onet.pl...

    > Kluczowym jest pytanie, czy tam były faktycznie dwie jezdnie. Bo z
    > faktu, że na środku drogi stoi latarnia (kamień, pudełko, psia kupa...)
    > nie wynika, że jezdnie się rozwidlają. Uznałbym raczej, że jest to
    > niefortunnie postawiona przeszkoda na jezdni.

    Dwie. Jedna do ruchu w jedną stronę, druga w przeciwnym. Takie skrzyżowania
    powinny być oznakowane. Przynajmniej przy wylocie B powinien stać znak zakaz
    wjazdu /od strony drogi poziomej/ i to by rozjaśniło znacznie. A jeszcze jak
    strzałka na początku wysepki /patrząc od dołu mapy/ to już całkiem byłoby
    cacy i klawiatury byśmy nie niszczyli;)
    --
    Maluch

  • 62. Data: 2008-06-05 10:33:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

    > Dwie. Jedna do ruchu w jedną stronę, druga w przeciwnym. Takie

    Czyli - według Ciebie - jak z TIRa wypadnie pudełko na środku
    jezdni, to od razu robią się z tego dwie jezdnie? Skąd u Ciebie taki
    kategoryczny sąd na podstawie dość niedokładnego rysunku?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 63. Data: 2008-06-05 10:43:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > A z faktu, że "maksymalnymi" światłami przy dobrej widoczności są światłą
    > mijania nie wynika zakaz świecienia przeciwmgielnym?

    Tam nie ani słowa o tym, że to są "maksymalne światła" - cokolwiek to
    według Ciebie znaczy ;)

    j.

  • 64. Data: 2008-06-05 10:43:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Duga część twojego zdania nasuwa pytanie: komu się kłania?? ;)

    Zerknij w lusterko ;)

    j.

  • 65. Data: 2008-06-05 10:53:42
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Czyli - według Ciebie - jak z TIRa wypadnie pudełko na środku jezdni,
    > to od razu robią się z tego dwie jezdnie? Skąd u Ciebie taki kategoryczny
    > sąd na podstawie dość niedokładnego rysunku?

    Przeczytaj wolną chwilą definicję jezdni i art. 16.
    --
    Maluch

  • 66. Data: 2008-06-05 10:57:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

    > wiadomości news:g28fdd$mbo$17@news.onet.pl...

    > Przeczytaj wolną chwilą definicję jezdni i art. 16.

    Przeczytałem. Nadal podtrzymuję swoje zdanie.

  • 67. Data: 2008-06-05 11:01:45
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Przeczytałem. Nadal podtrzymuję swoje zdanie.

    Wygląda na to, że zostaniemy każdy przy swoim zdaniu.
    --
    Maluch

  • 68. Data: 2008-06-05 11:03:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

    > Wygląda na to, że zostaniemy każdy przy swoim zdaniu.

    Możesz mi wyjaśnić, czy postawiona na środku jezdni latarnia czyni z
    niej drogę dwujezdniową?

  • 69. Data: 2008-06-05 11:10:22
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Możesz mi wyjaśnić, czy postawiona na środku jezdni latarnia czyni z
    > niej drogę dwujezdniową?

    Jak za mało, to dodaj wysepkę ;)
    --
    Maluch

  • 70. Data: 2008-06-05 11:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Motyliński pisze:

    > Jasne, i podał konketne odległości w innych przypadkach (bo tam już na ten
    > rozsądek nie liczył?) Zabawne.

    Niby gdzie? Poza _minimalną_ odległością do wyprzedzania rowerów i
    kolumn pieszych? (która i tak będzie za mała w pewnych warunkach)

    > Ależ dałoby się i to wymagałoby tylko podania 3 takich odległości (pomyśl i
    > już wiesz o czym mówię).

    Nie, nie dało by się, bo one są zmienne - zależą od prędkości, wielkości
    pojazdów, stanu jezdni itepe.