eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Date: Thu, 05 Jun 2008 19:00:09 +0200

    Witam,

    W poście <q...@n...lechistan.com>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> m.in. napisał(a)::

    > Niby gdzie? Poza _minimalną_ odległością do wyprzedzania rowerów i
    > kolumn pieszych? (która i tak będzie za mała w pewnych warunkach)

    Nie mówię tylko o wyprzedzaniu, przegrepuj sobie PoRD i zerknij w ilu
    miejscach masz tam podane jednostki długości. W dalszym ciągu czekam na te
    odległości których w PoRD nie ma. Do czasu do póki ich nie podasz, możesz
    mnie uznać (jeśli Ci wygodniej) za wyprzedzającego/omijającego.

    Poza tym nie popadajmy w skrajności, lewy pas nie jest moim ulubionym
    miejscem, jednak jeśli się już tam znalazłem, to zapewne miałem powód i
    napewno nie zjadę na prawy, tylko dlatego, że jakiemuś mistrzowi się
    spieszy.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg