  • 11. Data: 2010-08-12 08:20:32
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Jaroszuk" <z...@n...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:i3vck9$1s1$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Ale sam zbiór danych nie jest zbiorem danych osobowych, tylko zbiorem
    > adresów email.

    Ale zwrocilem uwage, ze ktorys z tych maili moze stanowic dane osobowa wg.
    definicji...

    Pzdr.
    M.

  • 12. Data: 2010-08-12 08:24:33
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1ox45r84tebj4$.17x3y5237ue1l.dlg@40tude.net...
    > Trzeba. A że uciążliwe to akurat dobrze - za dużo serwisów zbiera zupełnie
    > niepotrzebnie e-maile.

    I dazymy do podobnej sytuacji jaka jest z obwiazkiem meldunkowym. Trzeba sie
    kogos uczepic - bo tak, dla zasady. A moze wartaloby taki obowiazek stosowac
    tylko w niektorych przypadkach gdy mamy do czynienia np. z marketingowym
    uzytkowaniem d.o., albo szczegolnie w przypadku sklepow internetowyh? A nie
    w przypadku zwyklej hobbystycznej strony/forum.

    Pzdr.
    M.

  • 13. Data: 2010-08-12 08:39:32
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    > Dlaczego miałoby to blokować wiele małych serwisów internetowych?
    > Przecież to nic nie kosztuje.

    kosztuje. Trzeba znalezc serwer spelniajacy odpowiedni poziom zabezpieczenia

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 14. Data: 2010-08-12 09:28:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 10:24:33 +0200, Marian Paździoch napisał(a):

> [...]
    > uzytkowaniem d.o., albo szczegolnie w przypadku sklepow internetowyh? A nie
    > w przypadku zwyklej hobbystycznej strony/forum.

    Ale po co Ci e-mail na hobbystycznej stronie? Do rejestracji konta nie jest
    potrzebny. Do rozgłaszania nowości czy komunikatów też nie.
    A jak jest potrzebny to zarejestruj w giodo - hobbystyczny nie znaczy
    łatwy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2010-08-12 09:36:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:a55pfc7ug1rk.l3vhwgjyidlb.dlg@40tude.net...

> [...]
    > potrzebny. Do rozgłaszania nowości czy komunikatów też nie.
    > A jak jest potrzebny to zarejestruj w giodo - hobbystyczny nie znaczy

    Np. w celu wsparcia dla personalizacji interfejsu (gdy user zapomni hasla),
    lepszej obslugi forum (przesylanie odpowiedzi na posty) etc.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-08-12 09:37:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 10:39:32 +0200, Kotlet wołowy napisał(a):

    > kosztuje. Trzeba znalezc serwer spelniajacy odpowiedni poziom
    > zabezpieczenia

    Zgłoszenie nie kosztuje. A technika zawsze kosztuje -- jakby co to po
    prostu wystarczy zrezygnować z aż takiego zakresu danych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 17. Data: 2010-08-12 09:37:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 10:24:33 +0200, Marian Paździoch napisał(a):

    > A nie w przypadku zwyklej hobbystycznej strony/forum.

    Przetwarzanie danych osobowych w celach prywatnych nie podlega ustawie.
    Nie oznacza to, że można nimi siać.

  • 18. Data: 2010-08-12 09:41:05
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Henry(k) napisał:

> [...]
    > potrzebny. Do rozgłaszania nowości czy komunikatów też nie.
    > A jak jest potrzebny to zarejestruj w giodo - hobbystyczny nie znaczy

    Jest potrzebny do rejestracji konta. Jeśli kiedyś zapomnisz hasła na
    takim forum to jak administrator ma Cię zidentyfikować, że Ty to Ty?
    Natomiast mając mail podany przy rejestracji da radę odzyskać konto.

    Do rozgłaszania nowości i komunikatów jak najbardziej przydaje się mail.
    Jak chcesz je inaczej przysłać do użytkowników?

    No i teraz pytanie, czy zbiór maili i nazw użytkowników to są dane
    osobowe czy nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 19. Data: 2010-08-12 09:41:53
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Henry(k) napisał:

    > Trzeba. A że uciążliwe to akurat dobrze - za dużo serwisów zbiera zupełnie
    > niepotrzebnie e-maile.

    Dlaczego niepotrzebnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 20. Data: 2010-08-12 09:45:04
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.08.2010 Marian Paździoch <n...@n...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Robert Jaroszuk" <z...@n...iq.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale zwrocilem uwage, ze ktorys z tych maili moze stanowic dane osobowa wg.
    > definicji...

    Zwykłe forum imo podpada pod 3a.1.1 co do których ustawy sie nie stosuje.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".