  • 1. Data: 2010-08-11 09:47:42
    Temat: zwrot świadectwa dojrzałości z uczelni -warunki ???
    Od: "HatMan" <h...@m...com>

    Od roku 1977 nie odebrałem jeszcze świadectwa
    dojrzałości z UMK Toruń

    Zwrot warunkują podpisaniem obiegówki

    Po 33 latach ???

    --
    HatMan

  • 2. Data: 2010-08-11 09:53:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HatMan pisze:
    > Od roku 1977 nie odebrałem jeszcze świadectwa
    > dojrzałości z UMK Toruń
    >
    > Zwrot warunkują podpisaniem obiegówki

    Odmowa wydania dokumentu, którym nie mają prawa dysponować, to
    przestępstwo ścigane z urzędu.

  • 3. Data: 2010-08-11 09:59:48
    Od: "HatMan" <h...@m...com>

    wiadomości news:4c62731c@news.home.net.pl...

    > Odmowa wydania dokumentu, którym nie mają prawa dysponować, to
    > przestępstwo ścigane z urzędu.

    poproszę o szczególy, na co się powołać

    --
    HatMan

  • 4. Data: 2010-08-11 10:04:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 11-08-2010 11:59, HatMan pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4c62731c@news.home.net.pl...

    > poproszę o szczególy, na co się powołać

    Czy to aby na pewno jest rok 1977 (siedemdziesiąty siódmy???)
    Chcą od Ciebie obiegówki po 33 latach ????????

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-08-11 10:12:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HatMan pisze:

    > poproszę o szczególy, na co się powołać

    Art. 276 KK

    Jedź osobiście i jak odmówią - wezwij patrol.

  • 6. Data: 2010-08-11 10:22:32
    Od: "HatMan" <h...@m...com>

    > Czy to aby na pewno jest rok 1977 (siedemdziesiąty siódmy???)
    > Chcą od Ciebie obiegówki po 33 latach ????????

    Po 33 latach, to był rok 1977 ( jeden tysiąc dziewięćset
    siedemdziesiąty siódmy),

    --
    HatMan

  • 7. Data: 2010-08-11 10:23:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > poproszę o szczególy, na co się powołać

    Rozporządzenie w sprawie dokumentowania przebiegu studiów + to co pisze
    Andrzej.
    Nie są w stanie podać podstawy prawnej uzależnienienia wydania od oddania,
    prawda?

  • 8. Data: 2010-08-11 10:28:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 11-08-2010 12:22, HatMan pisze:

    > Użytkownik "Maddy"<m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Po 33 latach, to był rok 1977 ( jeden tysiąc dziewięćset
    > siedemdziesiąty siódmy),

    O matko bosko..

    A po takim czasie to mogą Cię ścigać np. za nieoddanie książki do
    biblioteki?
    Przecież przez te lata to by się morderstwo przedawniło!

    A z drugiej strony - oni są w stanie znaleźć to świadectwo???
    Nie szybciej będzie do liceum po duplikat?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-08-11 10:30:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > Jedź osobiście i jak odmówią - wezwij patrol.

    Tochę przesadzasz i wystawiasz na ryzyko, tego, że policjant z patrolu nie
    załapie o co chodzi (wszak to nie prawnik, a taka interwencja będzie pewnie
    jedyna w jego służbie). Lepiej wezwij dziekana na piśmie z podanymi
    podstawami, pod goroźbą skieroania do prokuratury.

  • 10. Data: 2010-08-11 10:46:25
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>

> [...]
    >
    > A z drugiej strony - oni są w stanie znaleźć to świadectwo???
    > Nie szybciej będzie do liceum po duplikat?

    Z trzeciej strony, jak zgubili to świadectwo to im sie tez przedawniła wina?
    :)