  • 1. Data: 2010-08-10 21:41:13
    Temat: [CROSS POST] Kino 3D
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
    oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

    Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d. Ponieważ była to dla mnie pierwsza
    tego typu produkcja, byłem pod dużym wrażeniem - różne latające przed oczami
    ptaszki, pływające rybki, rakiety, wybuchy i podobne bajery. Gwoździem
    programu był dla mnie przelot nad powierzchnią morza - czułem się prawie jak
    zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym
    gównie.
    I skoro jestem przy tematyce lotniczej: czy mogę domagać się od kina
    odszkodowania za brak torebek, takich jak w samolotach pasażerskich?
    Niestety mój błędnik nie wytrzymał tempa i zwymiotowałem na siedzącą przede
    mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2010-08-10 22:23:38
    Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przede
    > mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

    nie wierze...serio piszesz ???

    plumke

  • 3. Data: 2010-08-10 22:35:50
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > jak
    > zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym

    Przypomniales mi... Ja pierwszy film 3D pelnometrazowy widzialem w kinie
    Moskwa (nieistniejace juz) w Warszawie.
    Byla to jakas stara basn rosyjska - film oczywiscie produkcji ZSRR;)
    Z latajacymi strzalami konnymi szarzami itp.
    A pierwsze obrazy 3D to znacznie wczesniej byly takie obrazki w roznych
    miesiecznikach jak "swiat nauki" czy cos w tym stylu, byly do tego dolaczone
    okularny czerwono-niebieskie;) Pamietam, ze te obrazki to glownie figury jak
    stozki, kule, piramidy - to bylo przezycie:) i pomyslec, ze to bylo przed
    SW...;)

    Ale to bylo dawno i nie prawda.

  • 4. Data: 2010-08-10 23:48:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-11 00:35, pmlb pisze:

    > Przypomniales mi... Ja pierwszy film 3D pelnometrazowy widzialem w kinie
    > Moskwa (nieistniejace juz) w Warszawie.

    Oj, nie w kinie Moskwa (nie było przystosowane) tylko pewnie w kinie OKA
    blisko PL. Bankowego.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-08-11 04:38:09
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-10 23:41, Koziołek pisze:
    > Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
    > oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.
    >

    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    >
    > Koziołek

    Coś mi tu trollem zaleciało...

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-08-11 06:16:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koziołek pisze:
    > Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
    > oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

    Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

  • 7. Data: 2010-08-11 07:24:12
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma różnicy.

    Powiadasz Andrzejku? To już po pierwszym razie tak kopie w mózgownicę? A Ty
    ile razy byłeś w kinie na takim filmie?

    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 8. Data: 2010-08-11 07:46:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Plumke wrote:

    > nie wierze...serio piszesz ???

    Nigdy nie widziałeś postów Koziołka???

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-08-11 07:50:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koziołek pisze:

    > Powiadasz Andrzejku? To już po pierwszym razie tak kopie w mózgownicę? A
    > Ty ile razy byłeś w kinie na takim filmie?

    Ja? Ani razu. Ale ciebie tak skopało, że nawet czytać już niezbyt
    umiesz. Wyraźnie napisałem, że szkodzi tylko tobie. Ale tobie nawet
    oddychanie szkodzi, więc przestań.

  • 10. Data: 2010-08-11 07:59:07
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Andrzej Lawa napisał: >>> Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma
    różnicy.

    > Ja? Ani razu. Ale ciebie tak skopało, że nawet czytać już niezbyt
    > umiesz. Wyraźnie napisałem, że szkodzi tylko tobie. Ale tobie nawet
    > oddychanie szkodzi, więc przestań.

    Fe. Ale jesteś niewychowany. "Ty" piszesz z małej litery. Nieładnie, mamusia
    nie była by z Ciebie dumna ;)
    A gdzie napisałem, że masz kuku? Zapytałem tylko, ile razy byłeś na takim
    seansie, ale skoro zero... Czyli ta piana to tylko wścieklizna? ;)

    Pozdr.,

    Koziołek