  • 1. Data: 2010-08-11 21:42:20
    Temat: czynsz za suterenę - pytanie (prawo mieszkaniowe)
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    mam pytanie: czy prawo mieszkaniowe w jakikolwiek sposób reguluje sprawę czynszu
    za mieszkanie na poziomie sutereny?

    Czy mieszkanie w suterenie (poniżej poziomu gruntu) jest uznawane jako
    pełnowartościowe? czy może leży to zupełnie w gestii zarządcy nieruchomości?

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 2. Data: 2010-08-11 21:48:41
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 23:42, Flyte pisze:
> [...]
    > pełnowartościowe? czy może leży to zupełnie w gestii zarządcy nieruchomości?

    W niemczech tak u nas nie.

  • 3. Data: 2010-08-11 21:55:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3v5rl$krv$2@news.onet.pl zenek <z...@o...pl> pisze:

    > W niemczech tak u nas nie.

    Ciekawe, na które pytanie bałwan odpowiada...

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-08-11 22:15:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Flyte pisze:
> [...]
    > pełnowartościowe? czy może leży to zupełnie w gestii zarządcy nieruchomości?

    Wiesz, mamy taki nowy wynalazek, co to się "wolny rynek" nazywa (no,
    prawie ;) ale w tym przypadku owszem).

    Stąd płacisz tyle, ile jest warte, a jest warte tyle, ile jesteś skłonny
    zapłacić. Jak ci się nie podoba - fora ze dwora, będzie inny klient.